Din 19 octombrie, Banca Comercială Română (BCR) va implementa la nivelul întregii reţele teritoriale, un nou mod de funcţionare, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.
BCR extinde, astfel, proiectul-pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii. Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.
Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea ratei de cazuri de infectare cu COVID-19 şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare. „Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice”, afirmă Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, precum medicină sau servicii. BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt. Fiecare agenţie va avea un număr de telefon dedicat, unde orice client va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Banca Comercială Română, membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail, în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori.