Carrefour România introduce plata cu PET-ul, pentru a reduce consumul de plastic

Retailerul Carrefour România a lansat, ieri, “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

“Anul trecut, românii au reciclat aproape 200 de tone de plastic, prin stațiile SIGUREC din zonele Carrefour, și au ales să folosească 20 milioane de pungi biodegradabile. Avem motive să credem că suntem pregătiți – companii, autorități și clienți – să luăm plasticul în serios. Introducerea plasticului într-un traseu circular, prin reciclare, refolosire și reducere, este o mare oportunitate pentru România, atât din punct de vedere economic, cât și pentru creșterea calității vieții românilor”, declară Jean Richard de Latour, CEO Carrefour România.

În 2019, Carrefour introduce în premieră în România două campanii prin care oferă clienților modalități de a folosi plasticul în mod responsabil: plata cu PET-ul – între 9 și 14 iulie, clienții Carrefour Băneasa pot achiziționa fructe și legume cu PET-uri, iar fiecare PET valorează un fruct sau o legumă – și “Vino cu caserola ta de acasă!” – un program prin care clienții Carrefour pot achiziționa produse din zona de Gastronomie, în propriile caserole; anul trecut, clienții Carrefour au folosit peste cinci milioane de caserole de plastic pentru zona de Gastronomie, caserole care devin, de cele mai multe ori, de unică folosință.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În ultimii doi ani, Carrefour România a instalat 125 de stații inteligente SIGUREC – în total, în șase ani, au fost colectate peste nouă milioane de kilograme de deșeuri (PET, sticlă, aluminiu, carton, DEE), a introdus o gamă extinsă de produse biodegradabile, în hipermarketuri și supermarketuri – de la tacâmuri, la pungi și saci menajeri – și a lansat acțiuni de educație pentru clienții Carrefour și nu numai – în fiecare an, în toate orașele în care Carrefour este prezent cu stațiile SIGUREC, retailerul a derulat campanii de conștientizare și încurajare a colectării selective dedicate consumatorilor, alături de autoritățile și partenerii locali, a lansat concursuri pe tema reciclării între magazine și a organizat vizite la stațiile de reciclare din țară.

Carrefour a fost și primul retailer care a introdus, în iunie 2018, punga biodegradabilă de cumpărături. Până acum, au fost folosite peste 23 de milioane de pungi biodegradabile. În plus, a fost primul retailer care a introdus sistemul de acceptare a produselor cu ambalaj reutilizabil, cu reținere de garanție, în toate magazinele de peste 400 mp.

Articolul anterior

Medic cardiolog: “Nu le mai dați nimic medicilor! Serios! Nu le mai dați nimic!”

Articolul următor

Un român, în topul celor mai apreciați lideri ale căror idei redefinesc industria publicitară

Articole din aceeași categorie
Total
168
Share