Cu peste 1.350 angajați în cele 19 restaurante și cafenele operate, Grupul City Grill se pregătește să primească în echipa sa încă 350 de angajați, după ce, anul trecut, a înființat peste 200 de locuri de muncă.
La finalul anului trecut, 26 de cursanți cu specializarea Bucătar și 21 cu specializarea Ospătar au trecut examenul final al Academiei City Grill, un program adresat celor care doresc să se califice în aceste domenii, chiar dacă lucrează sau nu în domeniul Horeca. Grupul City Grill a decis să înființeze Academia fiindcă sistemul de învățământ actual nu oferă un cadru de pregătire eficient celor care doresc să activeze în domeniul ospitalității. Programa prevede 240 de ore de teorie și 480 de practică, diplomele sunt recunoscute în țară și în străinătate, iar cursurile au o durată de circa patru lun. Cele mai căutate poziții în cadrul Grupului City Grill sunt cele de picoli, ospătari, bucătari și ajutor de bucătar, și pot fi găsite aici.
„În cadrul Academiei se desfășoară cursuri de formare, practice și teoretice, pentru meserii precum ospătar sau bucătar, dar și pentru funcții de conducere, precum șef de sală sau șef de restaurant. O persoană fără experiență, care își dorește să învețe meserie, să primească un venit stabil și la timp, poate, de exemplu, să înceapă într-o poziție de ajutor de bucătar, să urmeze cursurile Academiei și în șase luni să fie calificată pentru o poziție de bucătar, cu diplomă acreditată de Ministerul Muncii”, declară Daniel Mischie (foto), CEO City Grill Group.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
În 2017, Grupul City Grill a înregistrat o cifră de afaceri de 33,7 milioane euro, în creștere cu 11 la sută față de anul anterior. Grupul City Grill administrează 19 restaurante și cafenele, deschise sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café. Suprafața totală a restaurantelor și cafenelelor operate a ajuns la 12.500 mp, iar capacitatea lor este de peste 3.372 persoane în interior și 2.952 pe terase.
Peste 40 la sută dintre vânzările grupului au trecut prin programul de fidelizare Out4food. „Aplicația Out4Food este pariul nostru în tehnologie și în cei cinci ani de la lansare s-a dovedit a fi cel mai performant sistem de fidelizare al clienților din industria noastră. A ajuns la peste 80.000 conturi active și este folosită în special de persoane cu vârsta între 27-40 ani, mai mulți bărbați, căsătoriți, cu copii, studii superioare și poziții de middle și top management. Utilizatorii Out4Food sunt interesați de sport și mâncare gustoasă și proaspătă, cu ingrediente de calitate, gătită după rețete care-i dau gust unic și inconfundabil. Fie că vorbim despre bucătărie românească, italiană, sau preparate populare la nivel internațional, clienții noștri găsesc rețete și servicii care îi conving să revină”, spune Daniel Mischie.
Investiții in tehnologie, resurse umane și noi restaurante
Motoarele creșterii cifrei de afaceri în 2017 au fost investițiile în tehnologie, eficientizarea operațiunilor și deschiderea a două noi restaurante, sub brandul Trattoria Buongiorno (Trattoria Buongiorno Centrul Istoric și Trattoria Buongiorno Arena). Valoarea totală a investițiilor demarate în 2017 a fost de 4,5 milioane de euro.
Valoarea estimată a investițiilor în 2018 se situează în jurul a 4,2 milioane de euro, iar direcțiile strategice către care sunt alocate sunt resursele umane (programe de formare profesională, dezvoltare personală și fidelizare pentru angajați) și tehnologie (dezvoltarea aplicației Out4Food), precum și dezvoltarea și modernizarea rețelei și un nou segment de business – livrările la domiciliu.
Ce mănâncă românii în restaurantele Grupului City Grill
Valoarea medie a unei tranzacții în restaurantele din Grupul City Grill este 99 de lei. Cele mai comandate preparate diferă în funcție de brandul și specificul restaurantului, însă se remarcă interesul ridicat al clienților față de ciolanul de porc cu varză, mici, pizza și paste, papanași, borș de cocos sau Mâncarea Berarului (pulpe de rață la cuptor).