CFO Conference Timișoara: Lideri din domeniu discută despre provocările actuale și viitorul departamentului financiar, în 13 noiembrie

Liderii financiari din Timișoara sunt invitați, pe 13 noiembrie, la a treia ediție a CFO Conference, eveniment organizat de BusinessMark la Iulius Congress Hall.

Profesioniști din domeniu vor analiza și vor dezbate provocările cu care s-au confruntat organizațiile și departamentele financiare în ultimii ani, într-un context dominat de numeroase provocări generate de contextul macroeconomic și de volatilitate, cu o dinamică anuală a economiei ce a încetinit, rate ridicate ale inflației, costuri de finanțare și rate ale dobânzilor crescute.

În cele două sesiuni de prezentări și în panelul de dezbatere, invitații vor aborda subiecte esențiale, precum noutățile fiscale din 2024-2025, digitalizarea ANAF, E-uri problematice și implicațiile pentru contribuabili, prețuri de transfer, inspecții fiscale, reorganizări, ESG și impactul asupra departamentului financiar, rolul CFO-ului modern, dezvoltarea competențelor necesare viitorului muncii, gestionarea riscurilor și asigurarea continuității afacerii.

La această ediție a CFO Conference au confirmat prezența:

  • Andreea Ivan, CFO, iwis mechatronics
  • Eugen-Axel Mihancea, CFO, Deltatel
  • Ovidiu Robotin, Chief Financial Officer, Qubiz
  • Darius Ienci, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
  • Radu Hrincescu, Head of Finance and Administration, FEV Romania
  • Ioana Silaghi, Senior Manager – Sustainability Advisory, EY România
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Vladimir Marinescu, Director Servicii Fiscale, Deloitte România
  • Paul-Ioan Danciu, Head of Finance and Administration South – East Europe Region, Bertschi AG
  • Adina Bănici, Director, Taxation Services, KPMG România
  • Voicu Stoiciu, Director, PwC România
  • Mircea Dumitrașcu, Founder & Partner, NOA
  • Mariana Boiciuc, Senior Partner, CITR
  • Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă & Asociații SPARL.
  • Octavian Avram, CFO, SelfPay
  • Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree

Moderator al conferinței va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul va avea loc la Iulius Congress Hall, între orele 09:15-15:30, și vizează: directori financiari, Financial Business Partners, directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, directori economici, directori contabili, consultanți fiscali, controlleri financiari, contabili, auditori, analiști financiari, antreprenori.

Mai multe informații despre eveniment pot fi găsite pe aici sau să la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 de lei + TVA. Grupurile beneficiază de până la 20 la sută reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

  • Eveniment organizat de BusinessMark
  • Parteneri: EY România, Cabot Transfer Pricing, PwC România, NOA, Smartree, Bulboacă & Asociații SPARL, CITR.
  • Eveniment susținut de: Asociația Firmelor Bihorene
  • Partener de monitorizare: mediaTrust
  • Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, spotmedia.ro, Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, digital-business.ro, PRwave, spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, MATEK, Business Voice, Femei în Afaceri, Revista Cariere, Piața, România Durabilă, tion.ro, Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean

BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION!

Din 2013, organizează evenimente business, în principal “concept propriu”, gândite și planificate de echipa sa, de la idee și concept până la implementare. Are o abordare all-industries și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret, să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. Este alături, pas cu pas, de organizațiile ce caută o echipă profesionistă care să organizeze evenimente B2B. Companiile pot conta pe experiența sa în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share