Chatbot-ul ANA, cel mai nou membru al echipei de HR la Telekom Romania

Telekom Romania lansează chatbot-ul ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de tip “self-service” pentru angajați.

Chatbot-ul a fost implementat de Future WorkForce, companie specializată în automatizarea proceselor de afaceri, și are la bază tehnologia companiei Druid, care dezvoltă asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise.

ANA este dezvoltată și antrenată pe tehnologie conversațională Druid, este accesibilă prin platforma de Intranet a companiei și se integrează cu aplicațiile interne de resurse umane și cu roboții software dezvoltați folosind platforma UiPath de automatizare end-to-end deja operaționali.

Chatbot-ul ajută la aprobarea cererilor de concediu și preia de la angajații Telekom solicitări specifice de HR, precum adeverințe medicale sau de salariat, afișează zilele de concediu disponibile și actualizează datele lor personale prin folosirea tehnologiei de recunoaștere optică a caracterelor (OCR). Managerii au acces la un set de rapoarte standard și obțin rapid informații centralizate despre angajați și echipă.

ANA include și o funcționalitate de tip FAQ, pentru răspunsuri automate la întrebări generale de resurse umane, care se va perfecționa și extinde în timp, pe măsură ce chatbot-ul învață din interacțiunile sale directe cu utilizatorii.

“Ca unul dintre liderii în tehnologie de pe piața locală, ne-am dorit să oferim aceeași experiență digitală modernă, pe care o punem la dispoziția clienților prin asistentul virtual Tim, și angajaților noștri. Colaborarea cu Future WorkForce ne-a permis să simplificăm și să eficientizăm procesul de interacțiune cu departamentul de HR. ANA continuă promisiunea de digitalizare și ne ajută să reducem semnificativ procese ce presupun o activitate de rutină, iar rezultatele obținute în faza de testare, peste 200 de utilizări, ne demonstrează că angajații sunt dornici să intre în conversație cu cel mai nou membru al echipei de HR Telekom”, spune Carmen Dumitrache, director executiv Resurse Umane, Telekom Romania.

Telekom Romania oferă servicii integrate fixe și mobile, tehnologii 4G, fibră optică și Internet TV. Compania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile-lider global de telecomunicații integrate.

Articolul anterior

Investițiile accelerate în digitalizare și sustenabilitate aduc până la 5,7 milioane de joburi noi în Europa, până în 2030

Articolul următor

Gabriela Terchilă se alătură echipei de management V+O Communication

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share