Fabrica de produse lactate din comuna Baciu, județul Cluj, care comercializează diferite sortimente de lapte și brânză sub numele de Napolact, brand românesc vechi de mai mult de un secol, a inaugurat, ieri, o nouă linie de producție de telemea.
Investiția se ridică la 1,3 milioane de euro. Noua linie de producție are o capacitate maximă de 350 de tone pe lună, ceea ce înseamnă o triplare a capacității pe care fabrica o avea la acest sortiment. Potrivit directorului general al FrieslandCampina România, Cornel Cărămizaru (foto), Napolact este principalul brand al companiei, care folosește doar lapte cumpărat de la fermieri din Ardeal. “Prin această linie de producție, susținem și creștem principalul brand din portofoliu, Napolact, livrăm un produs calitativ superior și autentic, realizat conform rețetelor tradiționale, și beneficiem de avantajele unui proces de fabricație competitiv. Este singura linie de telemea din România a companiei noastre și cuprinde două părți, de procesare și de împachetare. Aici producem trei sortimente de telemea – proaspătă, domoală și Huedin, diferențiate de perioadă de maturare. Este o ofertă unică, sub brandul Napolact”, declară Cornel Cărămizaru.
FrieslandCampina este o companie cu capital olandez, deținută de fermieri olandezi și germani. Compania a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de 331 de milioane de lei, în creștere cu patru la sută comparativ cu anul precedent. Compania are fabrici în Cluj și Târgu Mureș și colectează zilnic 200.000 de litri de lapte. Este prezentă în România cu patru branduri și oferă în gama sa de produse lapte de consum, iaurt, unt, brânză și gustări pe bază de lapte.