Din 1 mai, Jovan Radosavljevic va prelua funcția de director general al Coca-Cola HBC România. În prezent, conduce operațiunile companiei Pivara Skopje, un joint-venture între Coca-Cola HBC & Heineken, în FYROM.
Jovan Radosavljevic și-a început cariera la Coca-Cola HBC în urmă cu mai bine de 16 ani, în echipa de vânzări din Serbia. După 1998, a deținut numeroase poziții în companie, până în 2009, când a devenit director de vânzări al Coca-Cola HBC Serbia și și-a extins apoi responsabilitățile în Muntenegru, în 2010, și în Kosovo, în 2011.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Este un bun cunoscător al pieței românești, datorită celor aproape trei ani petrecuți aici în calitate de director comercial. În acea perioadă, a contribuit substanțial, alături de echipa pe care a condus-o, la redefinirea strategiei comerciale a Coca-Cola HBC România. În prezent, Jovan Radosavljevic conduce o echipă de 370 de oameni în Pivara Skopje, funcție din care a urmărit un obiectiv foarte clar: dezvoltarea unei strategii de creștere eficiente pe termen lung a companiei, care a avut ca rezultat atingerea unor volume și venituri record.
„Am primit cu bucurie acest nou mandat în România. Este o onoare pentru mine să fiu directorul general al Coca-Cola HBC România, una dintre cele mai importante țări din Grup. Aștept cu nerăbdare această nouă provocare profesională pentru a continua dezvoltarea companiei, alături de toți colegii mei. Știu cât de implicată și profesionistă este întreaga echipă din România și sunt convins că în următoarea perioadă vom reuși să identificăm și să implementăm noi oportunități de creștere”, declară Jovan Radosavljevic.
Acesta preia conducerea Coca-Cola HBC România de la Jaak Mikkel, care s-a aflat la conducerea Coca-Cola HBC România în ultimii patru ani și care va ocupa funcția de director general al Coca-Cola HBC Polonia, din 1 mai.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, cu vânzări de peste două miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări și servește o populație de circa 590 milioane de oameni.