Compania de fintech Twispay vrea să-și dubleze numărul de angajați, față de 2021

Instituția financiară Capital Financial Services SA, care operează sub brandul Twispay, se mută într-un nou sediu în București, în Crystal Tower, clădirea de birouri clasa A de pe Bd. Iancu de Hunedoara.

Spațiul, care se întinde pe o suprafață de peste 1.000 mp utili, a fost amenajat pentru a reflecta viziunea și spiritul inovator al companiei de fintech, ce face parte din rețeaua Elrond.

Conceput alături de designerul Alina Stoian, fondator 2Deco Studio, sediul Twispay pune la dispoziția angajaților birouri personalizate, cu identitate proprie, în linie cu nevoile de colaborare și securitate ale diferitelor departamente. Birourile beneficiază de zone comune, amenajate pentru echipele de dezvoltare, de spații private, săli de întâlnire și zone cu acces limitat, create pentru profesioniștii de compliance.

Dinamica interiorului este pusă în valoare prin jocurile de lumini, inserțiile de led și asocierile dintre elementele de sticlă și cele de lemn. Atracția principală a amenajării este spațiul de relaxare și jocuri, menit să contribuie la bunăstarea angajaților, la creșterea productivității și creativității lor. El se continuă natural cu zona de luat masa, care se distinge prin căldura și amestecul de culori vii, în spiritul brandului.

“Twispay a pornit ca un disruptor al industriei regionale de fintech, un startup fondat în România, care și-a propus să revoluționeze felul în care banii circulă în lume. Faptul că, în cinci ani, am trecut de la câțiva angajați la o echipă de aproape 40 de profesioniști, este un semn de maturizare pentru compania noastră și pentru piața locală de fintech. Continuăm această creștere și ne propunem să încheiem 2022 cu peste 50 de angajați, care să lucreze în biroul din București și remote”, declară Augustin Dobre, CEO Twispay.

Sediul Twispay pune la dispoziția angajaților birouri personalizate, cu identitate proprie.

Fintech-ul, o industrie în creștere, în România

Potrivit studiilor Asociației Române pentru Antreprenoriat și Tehnologie, pandemia a accelerat creșterea sectorului de fintech, în concordanță cu dezvoltarea comerțului online. Companiile din zona de tehnologie financiară se disting drept cei mai mari angajatori și asigură 35,2 la sută din locurile de muncă existente în companiile de tehnologie, la început de drum.

La finalul lui 2022, cel mai mare segment al industriei naționale de fintech va fi cel al plăților digitale, a căror valoare totală de tranzacție va depăși 8,99 miliarde de dolari, conform estimărilor Statista, compania germană specializată în cercetări de piață. Numărul de utilizatori care fac plăți digitale va crește la 11,15 milioane, până la sfârșitul lui 2027.

Raportul companiei germane estimează că, în România, și segmentul neobancar se va dezvolta în următoarea perioadă și că va crește cu peste 43 la sută în 2023, față de 2022, în timp ce media tranzacțiilor anuale per utilizator va depăși 16.730 de dolari, la finalul acestui an.

Sectorul de fintech contribuie semnificativ la produsul intern brut al României și la creșterea accesului populației la servicii financiare. Faptul că România beneficiază de peste 27 milioane de conexiuni la Internet, un grad de penetrare de aproape 97 la sută al utilizării dispozitivelor de tip smart phone, în rândul populației cu vârste între 16 și 64 de ani și cu acces la Internet, și de una dintre cele mai bune viteze de internet din Europa, a transformat zona de fintech într-unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere.

“Toate acestea, coroborate cu nivelul înalt de expertiză al dezvoltatorilor, au făcut din România un pol de atracție pentru fondurile de investiții regionale și un bun partener pentru companiile cu prezență internațională. România nu mai reprezintă doar locul de externalizare a operațiunilor IT. Începem să ne poziționăm ca un incubator relevant la nivel regional”, spune CEO-ul Twispay.

DESPRE TWISPAY

Parte a rețelei Elrond, Capital Financial Services, care operează prin brandul Twispay, este o instituție emitentă de monedă electronică, prima de acest fel licențiată în 2013 de Banca Națională a României. Oferă servicii de emitere de monedă electronică și de procesare de plăți pentru tranzacții online, prin intermediul VISA, Mastercard sau prin alte metode de plată alternative. Printre clienții săi se numără Fit4You Delivery, AVStore și Colete Online.

Articolul anterior

Prima asociație a studenților pasionați de Comunicare a început recrutările

Articolul următor

Banii, mai importanți decât timpul liber pentru Gen Z și Millennials. Angajații 42+ prețuiesc mai mult sănătatea și timpul cu cei dragi

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share