Prima asociație a studenților pasionați de Comunicare a început recrutările

PRIME România, prima asociație studențească de Relații Publice și Comunicare din România, este în căutarea noilor membri din acest an universitar.

Înscrierile au început în 20 septembrie și se vor închide în 13 octombrie, astfel că studenții înscriși la universitățile din București au la dispoziție aproape o lună ca să completeze formularul de înscriere de pe site-ul asociației. Departamentele (PR, HR, Marketing și Art Design) și evenimentele (PR & Ad Fair și Visually Speaking) așteaptă voluntari dornici de experiențe autentice și noi provocări.

Campania de recrutare din acest an pune față în față tinerii studenți cu o nouă lume a Comunicării. PRIME România ia forma PRIME TV – cel mai nou canal de televiziune dedicat pasionaților din domeniul Comunicării, iar departamentele și cele două evenimente marca PRIME sunt portretizate ca fiind emisiuni de entertainment din care studenții pot dobândi noi skill-uri utile. PRIME invită studenții să facă parte din una dintre cele șase emisiuni – It’s PR Time, HR Hour, Marketing On Air, Art Attack, PR & Ad Fair Show și Visually Speaking @Night, și să trăiască viața de student așa cum se cuvine.

“Față de anul precedent, ne așteptăm ca formularul să fie completat de un număr mult mai mare de studenți. Dacă în octombrie 2021 am avut un număr impresionant de 300 de persoane trecute pe listele de interviuri, acum ne așteptăm la un număr mult mai ridicat, luând în considerare eliminarea totală a restricțiilor impuse de pandemie și reluarea activităților didactice în facultăți. Studenții sunt dornici de noi experiențe, iar noi, la PRIME, asigurăm distracția tipic studențească ce se împletește cu pasiunea pentru PR, Art, Marketing și Advertising”, anunță echipa de conducere PRIME România.

De mai bine de 20 de ani, PRIME România contribuie la dezvoltarea profesională a tinerilor,și îi ajută să capete experiență pentru viitoarea lor carieră în Comunicare. Evenimentele anuale ale ONG-ului, destinate tuturor studenților, precum lansarea revistei PR FWD, PR & Ad Fair sau Visually Speaking, reunesc constant speakeri și profesioniști care să-și ducă mai departe povestea către noile generații. Prin evenimentul PR & Ad Fair, cel mai mare târg de joburi entry-level, PRIME ajută tinerii să ia contact cu cele mai mari agenții din domeniul Comunicării, pentru a fi cu un pas mai aproape de o carieră de succes.

Articolul anterior

Studiu BusinessMark: Inflația și creșterea costurilor, factorii-cheie ce provoacă îngrijorări în rândul organizațiilor din România

Articolul următor

Compania de fintech Twispay vrea să-și dubleze numărul de angajați, față de 2021

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share