Lider pe piața de digital transformation din România, Connections a creat, împreună cu Optima, robotul care eficientizează experiența clienților care cumpără telefoane în rate de la cea mai performantă rețea de telefonie mobilă din România.
Odată înregistrată comanda în call center, robotul o procesează și ia inclusiv decizii legate de livrare, hold, fonduri insuficiente sau utilizarea punctelor bonus.
„În momentul în care efectuează comanda, clientul interacționează cu un operator care preia datele, apoi întreaga procesare subsecventă a comenzii este făcută de robot, ceea ce degrevează echipa Optima de procesarea manuală repetitivă a comenzilor de telefoane. Inițial au fost multe excepții, dar am reușit să scalăm destul de repede printr-un redesign al procesului inițial și dezvoltarea unui plugin software customizat, reducând astfel spre 0 excepțiile de validare a datelor inițiale. În rest au rămas doar excepțiile de business pentru care am definit flow-uri specifice, astfel încât să maximizăm aria de automatizare a procesului”, explică George Niță, Business Unit Manger Connections România.
Credem că te-ar interesa și: Corporatistul din Pipera
„Adoptarea primului coleg robot, botezat Adam, în echipa Optima, este doar unul dintre pașii făcuți de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităților. Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noștri, primește e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte ușor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail”, explică Daniel Mereuță, director general Optima.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Programarea robotului a durat patru săptămâni, iar implementarea propriu-zisă încă două săptămâni. Connections este „trusted UiPath implementation partner” și a implementat procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din zona FMCG, banking și telecom până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale. Procesele automatizate au vizat departamente din zona financiar-contabilă și din zona operațională cu activități legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, dar și procese de back-office din industriabancară.
DESPRE CONNECTIONS
Este lider pe piața de digital transformation din România și are 300 de angajați, birouri în Bulgaria, Serbia și planuri de extindere la nivel global. Compania este specializată în Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management și Software Development On Demand. Clienții săi sunt companii globale și companii medii românești din industrii precum Banking, FMCG, Oil & Gas, Telecom și Retail.
Din iulie 2018, Connections a semnat un parteneriat cu UiPath, platforma de Enterprise Robotic Process Automation (RPA) cu cel mai rapid grad de adopție la nivel mondial, alături de care a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii-cheie. Connections a investit peste 200.000 euro în dezvoltarea unei platforme fintech de open banking menită să integreze API-urile puse la dispoziție de băncile din România, odată cu aplicarea directivei Revised Payment Service Directive (PSD2), care obligă băncile să dea acces la informații privind conturile bancare de plăți accesibile online, unor terțe părți care își pot dezvolta servicii de informații, plăți și alte servicii financiare către clienții băncilor. Connections a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 5,5 mil euro.
DESPRE OPTIMA
A fost înfiinţată în 2010, are sediul în Bucureşti și este membră în Association of Business Service Leaders (ABSL). În Optima activează 400 de angajați, în centrele din București, Iași și Brașov. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare și recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro.