Copiii sunt sărbătoriți la Maratonul DHL Ștafeta Carpaților

Pe 17 iunie, la Poiana Brașov, are loc cea de-a opta ediție a Maratonului DHL Ștafeta Carpaților. Crosul copiilor este o categorie de concurs separată, cu distanțe mai mici de alergare. Participarea este gratuită.

Toți copiii sunt invitați să se înscrie, până pe 31 mai. Participanții vor fi împărţiţi pe trei categorii de concurs: 5-8 ani (250 m), 9-11 ani (500 m) și 12-13 ani (1.000 m). Competiția se va desfăşura pe platoul de la Stâna Turistică şi va beneficia de arbitraj şi numere de concurs separate de restul maratonului, iar finaliștii vor fi premiați cu medalii. Pentru deliciul copiilor, o echipă de animatori va asigura distracția pe platoul de la Stâna Turistică, iar cei mici se pot întâlni cu  Albă ca Zăpada, Spiderman sau Mickey Mouse.

După festivitatea de premiere, se vor bucura de un spectacol inedit și un concert plin de energie, la Stâna Turistică. Toţi copiii sub 14 ani trebuie să fie însoţiţi la înscriere de un părinte, tutore sau profesor, care va semna declaraţia de consimţământ pentru participarea copilului în competiţie. DHL încurajează practicarea sportului în aer liber în rândul tinerilor. De aceea, aceștia se pot înscrie gratuit și în competiția de ștafetă (limita de vârstă 14 ani) sau semimaraton (limita de vârstă 16 ani).

Înscrierile pentru oricare dintre cele trei categorii de probe ale Maratonului DHL Ștafeta Carpaților – ștafetă (7 km x 6 persoane), semimaraton (21 km) și maraton (42,195 km) – continuă până pe 31 mai, pe maratondhl.ro, secțiunea Înscrieri. Evenimentul se bucură de susținerea și participarea marilor campioni Gabriela Szabo, Constantina Diță, Andreea Răducan, Monica Roșu, Miodrag Belodedici, dar și a multor persoane publice, precum Sonia Argint Ionescu, Carmen Brumă, Eli Roman, Adi Hădean, Dragoș Bucurenci, Andrei Roșu, Șerban Damian sau George Baltă. Toate fondurile din taxa de înscriere sunt donate Comitetului Național Paralimpic.

Despre Maratonul DHL Ștafeta Carpaților

Aflat la a opta ediție, a devenit unul dintre cele mai populare evenimente de acest gen din România, cu un număr de participanți în continuă creștere. Prima ediție a avut loc în 2005. Numărul alergătorilor a trecut de 5.200, iar mai mult de 420 de companii importante și-au aliniat echipe proprii la start. Maratonul DHL este considerat cel mai bun eveniment de acest gen, datorită elementelor specifice, precum traseu, detalii de organizare, componenta de caritate și de promovare a sportului în rândul tinerilor. Fondurile strânse, care depășesc 112.000 euro, au fost donate, de-a lungul timpului, mai multor ONG-uri: Fundația Hospice Casa Speranței, Asociația Noi Orizonturi – Familia, Fundația Light Into Europe, Salvați Copiii România şi Comitetul Naţional Paralimpic.

Articolul anterior

Marea păcăleală din IT

Articolul următor

Colliers International lansează o nouă linie de business

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share