Marketing Manager-ul Ferrari România este unul dintre finaliștii Testa Rossa Awards, competiția organizată anual de constructorul auto italian pentru a răsplăti cei mai buni oameni care lucrează în reprezentanțele sale din toată lumea.
Testa Rossa Awards fac parte din strategia RRR (Recruit, Retain, Reward), prin care Ferrari își propune să atragă în echipa sa cele mai bune talente din lume și să se asigure că ele rămân. Competiția anuală încurajează dealerii să se concentreze asupra îmbunătățirii constante a abilităților și competențelor personalului lor și, astfel, să atingă excelența, în conformitate cu standardul mărcii.
“Să fii unul dintre finaliști este deja o realizare incredibilă. Dar dorim și să ne încoronăm campionii. Ferrari este un adevărat brand de lux, așa că îi recrutăm pe cei mai buni, îi păstrăm pe cei mai buni și îi recompensăm pe cei mai buni. În fiecare zi, ne străduim să atingem acest obiectiv, iar Premiile Testa Rossa reprezintă recunoașterea noastră pentru persoanele talentate, care fac ca dealerii Ferrari să fie atât de speciali”, spune șeful Academiei Ferrari, Oreste Cappiello.
În mod tradițional, Testa Rossa Awards se încheie la Maranello, unde cei 12 finaliști pentru fiecare dintre cele patru categorii, Top Technician, Top Service Manager, Top Marketing Executive – categoria în care concurează Corina Păcuraru – și Top Sales Executive, se “bat” pentru podium.