Cristian China-Birta dezvăluie “secretele” colaborărilor cu influencerii

Bloggerul și antreprenorul Cristian China-Birta lansează “Ce ne facem dom’le, cu influencerii ăștia?”, o carte despre influencer marketing, destinată atât celor care activează în mediul de business, marketing și comunicare, cât și tuturor celor curioși să afle răspunsul la întrebarea din titlu.

Cartea propune un unghi diferit din care să privim influencerii și pune în lumina reflectoarelor avantajele pe care le pot aduce brandurilor și mediului de afaceri. Poate fi văzută ca un ghid util pentru realizarea campaniilor cu influenceri și atinge aspecte strategice și creative, dar și teme administrative.

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu și cunoscător al conceptului de influencer dinainte ca acesta să-și facă loc în vocabularul uzual, Chinezu, așa cum este cunoscut în mediul digital, a organizat peste 500 de campanii cu și pentru influenceri. Cristian China-Birta și-a câștigat statutul de influencer prin cele peste 200 de campanii în care a fost implicat.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Cartea publicată de editura Hyperliteratura este disponibilă pentru precomandă în librăriile Cărturești. În prima lună, cititorii se vor putea bucura de achiziționarea unui exemplar cu autograful autorului.

Articolul anterior

Alina Robescu, ex-coordonator al echipei de HR Business Partners la UniCredit Bank, va conduce departamentul HR al Unilever în cinci țări

Articolul următor

Noua "normalitate": freelancerii și antreprenorii migrează din cafenele către spațiile de coworking

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share