Lisa Popovici și Andrei Negrău, fondatorii Siena AI, primesc 4,7 milioane de dolari ca să dezvolte o platformă AI de customer service

Doi antreprenori români care au dezvoltat, în SUA, o platformă AI de customer service destinată comerțului electronic, au obținut o finanțare de 4,7 milioane de dolari de la un grup de investitori.

Investiția va susține viziunea fondatorilor Siena AI, Lisa Popovici (CMO) și Andrei Negrău (CEO), de a crea prima platformă AI de customer service pentru e-commerce, care acționează ca și cum ar avea empatia unui om. Startup-ul lor a fost creat în 2022, în San Francisco. Lisa și Andrei au nouă ani de experiență în e-commerce și se află la al doilea business în domeniul comerțului bazat pe conversații. Prima lor afacere în domeniu a fost Cartloop, în 2020.

Cei doi își doresc ca în 2024 să lanseze Siena AI Academy, un hub de educație prin care studenții să învețe despre modul de integrare a AI în procesele de customer service. În programă se vor regăsi cursuri precum „Crearea unui agent de Inteligență Artificială 101″, „Inteligența emoțională în AI” și „Măsurătorile CX care contează”.

Prietenii noștri de la Generix Group Romania ne susțin să descoperim, în fiecare zi, oameni care inspiră. Poți afla mai multe despre ei aici: https://bit.ly/3oWaG8b.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share