Cupio lansează un program de burse pentru liceenii din România

Cu ocazia aniversării a nouă ani de activitate, Cupio lansează Bursele Cupio, prin care acordă elevilor cu rezultate remarcabile nouă burse de 1.000 lei net lunar, pe durata anului școlar.

Bursele sunt oferite pentru anul de studiu 2021/2022 și vor fi acordate în urma unei jurizări și un proces de evaluare minuțios. Programul are ca scop identificarea și susținerea copiilor și tinerilor care provin din familii cu posibilități materiale reduse, cu vârste între 14 și 18 ani, cu rezultate şcolare bune şi obiective de carieră stabilite, care s-au făcut remarcaţi prin proiecte extracurriculare şi activităţi de voluntariat.

“Ne-am dorit ca aniversarea celor nouă ani să reprezinte mai mult decât celebrări specifice și să vorbească și despre valorile noastre. Prin acest program, investim în educație și vom susține pe termen lung elevii cu rezultate bune și extrem de motivați să se dezvolte”, declară Raluca Ștefănescu, co-fondator Cupio.

Raluca Ștefănescu, co-fondator Cupio

Programul de burse este unul dintre proiectele dezvoltate de companie pentru susţinerea educaţiei de calitate. “Am dezvoltat, în ultimii ani, numeroase proiecte de educație și orientare profesională, pentru a sprijini aspirațiile generațiilor viitoare. Sprijinul comunității poate fi decisiv pentru viitorul copiilor ambițioși, din familii defavorizate, și poate face diferența între un talent irosit și un potențial împlinit, în beneficiul întregii societăți. Lansăm programul de burse pentru a contribui la creşterea viitoarei generaţii de profesionişti. Inițiativa se înscrie în strategia companiei de a încuraja excelența și de a deveni angajatorul preferat pentru tinerii motivați, care doresc să-și construiască o carieră solidă în retail”, adaugă Raluca Ștefănescu.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Candidaturile vor fi evaluate de un juriu mixt, compus din reprezentanţi ai companiei şi ai liceelor partenere. Termenul limită pentru înscrieri este 1 iulie, iar procesul de selecție încep în aceeași lună. Câștigătorii vor fi anunţaţi pe cupio.ro, în 30 august. Mai multe detalii despre program şi regulamentul de participare vor fi disponibile aici, din 15 aprilie.

Cupio este o companie 100 la sută românească, care a devenit unul dintre cele mai importante repere pe piața produselor de cosmetice profesionale. Site-ul Cupio.ro a fost lansat în 2012, iar compania are peste 10.000 de produse în portofoliu, 20 magazine, magazinul online, cupio.ro, cu peste 150.000 de clienți înregistrați, 11 sub-branduri și peste 130 de angajați. Cupio a fost desemnat brandul nr. 1 din România în domeniul manichiurii, conform unei cercetări de piață realizate de Market Vector, în 2018-2019.

Articolul anterior

OMV Petrom contribuie cu 1,5 milioane de euro la cea mai mare campanie de împădurire cu finanțare privată

Articolul următor

Amazon mută "războiul" cu comerțul tradițional în Europa. Cum arată și cum funcționează primul magazin "fără contact" din afara SUA

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share