Din 1 februarie, Frank Marotte va prelua postul de director de vânzări & marketing pentru marca Dacia.
Absolvent al École Centrale Paris, Frank Marotte are o experienţă de 30 de ani în industria auto. Și-a început cariera la Peugeot, în 1993, şi a mai lucrat la PSA Peugeot Citroën, Toyota Motor şi Toyota France, unde este acum preşedinte şi CEO.
„Experienţa sa bogată în industria auto şi leadership-ul său dovedit fac din el un atu preţios pentru marcă. Împreună cu echipa Dacia, ne continuăm misiunea de a fi lider al mobilităţii accesibile”, declară directorul general de la Dacia, Denis Le Vot.
- Aurelia Florea, de 16 ani la conducerea departamentului HR al companiei Miele din Brașov
- Cât de fericiți sunt angajații din România la locul de muncă? Pe o scară de la 1 la 10, „nota” lor ar fi 7. Doar 1 din 3 le-ar recomanda jobul lor și altora
- Analiză: 5 trenduri care vor defini industria de HR în 2025
Anul trecut, volumul vânzărilor mărcii Dacia pe plan mondial a crescut cu 2,7 la sută, la 676.340 vehicule și a atins cote-record de piaţă, în special în Italia (13,1 la sută), Maroc (16,3 la sută), Spania (12,4 la sută), Belgia şi Luxemburg (15,4 la sută). Acest rezultat a fost determinat de planul solid de producţie, bazat pe patru modele de bază: Sandero, Duster, Jogger şi Spring.
În 2025, tendinţa va continua cu sosirea modelului Bigster, pentru care au fost lansate comenzile la începutul acestei luni şi care va fi disponibil la dealeri în primăvara lui 2025. Anul acesta, marca intenţionează să-şi continue strategia bazată pe elementele esenţiale: se va extinde pe segmentul C, cu Bigster, şi se va concentra pe electrificare. Acum sunt disponibile trei modele cu sisteme hibride de propulsie – Jogger, Duster şi Bigster.