Dezvoltatorul de clădiri de birouri Skanska numește o româncă în fruntea echipei de marketing și comunicare pentru proiecte

Alexandra Bucur va asigura crearea și coordonarea unei echipe de marketing și comunicare consolidate, la nivelul întregii divizii Skanska din Cehia, Ungaria, România și Polonia.

Skanska a creat noi roluri în echipa sa de marketing și comunicare din divizia de dezvoltare comercială din CEE. Anna Wiśniewska a fost numită Director marketing și comunicare, iar Alexandra Bucur și Petra Machartová au fost promovate în funcțiile de Manager Marketing și Comunicare pentru Proiecte, respectiv Manager Marketing Corporate.

Divizia de dezvoltare comercială a Skanska din CEE este lider al pieței de birouri, cu operațiuni în zece orașe din patru țări: Cehia, Ungaria, România și Polonia. În ianuarie 2020, compania a numit o nouă echipă de leadership și a inițiat un proces de centralizare a organizației la nivel regional.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Alexandra Bucur (foto), numită în funcția de Manager Marketing și Comunicare pentru Proiecte, va asigura crearea și coordonarea unei echipe de marketing și comunicare consolidate, la nivelul întregii divizii Skanska din cele patru țări. Echipa de marketing și comunicare pe proiecte va fi responsabilă de lansarea pe piață a clădirilor din portofoliu, cărora le va defini poziționarea și diferențiatorii. Împreună cu echipele de Management de Proiect și Leasing și Vânzări, vor consolida loialitatea față de brand.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Alexandra Bucur are o experiență în marketing de peste 12 ani, iar în cariera sa a construit branduri de la zero și a condus echipe diverse, alături de care a dezvoltat produse noi. S-a alăturat Skanska, în 2016, ca Manager Marketing și Comunicare pentru piețele din România și Ungaria, și a dezvoltat și gestionat planurile de marketing și comunicare pentru proiectele din cele două țări. Campus 6 și Equilibrium sunt două dintre proiectele din România. În paralel, Alexandra Bucur a coordonat activitățile de comunicare corporate ale Skanska.

Ca parte a echipei de Marketing și Comunicare pentru Proiecte, Monica Bejan rămâne responsabilă de inițiativele locale de marketing și comunicare. Simultan, va sustine și activitățile de corporate marketing și comunicare internă.

Articolul anterior

Michelin reia producția la fabrica de anvelope din Zalău

Articolul următor

Platforma de beneficii de sănătate mintală și emoțională 4mind le oferă gratuit suport emoțional angajaților, în timpul coronacrizei

Articole din aceeași categorie
Total
4
Share