Donație-record din partea unei companii din România: 230.000 de euro, pentru educația copiilor defavorizați

Kaufland a donat 230.000 euro pentru programele educaționale susținute de Organizația Salvați Copiii, prin achiziția a cinci brazi la Festivalul Brazilor de Crăciun, eveniment anual caritabil.

Fondurile colectate în cadrul festivalului sprijină programele educaționale în beneficiul copiilor defavorizați, derulate de Salvați Copiii România, prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Parteneriatul dintre Organizația Salvații Copiii și Kaufland România a împlinit opt ani, iar compania este, anul acesta, sponsor Platinum al festivalului. În semn de susținere a educației, unul dintre brazi, în valoare de 40.000 euro, a fost donat de Kaufland Academiei de Studii Economice din București. Bradul reinterpretează o carte deschisă, este intitulat “Lăsați copiii să râdă” și a fost înscris în licitație de WizzDesign și Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro. Creația reprezintă un compendiu de fragmente de viață transcrise textual, semnate de 100 dintre marile nume ale literaturii române contemporane, și care a fost transformat într-un brad creativ de Crăciun.

“Educația este fundamentală formării unor comunități puternic dezvoltate. De aceea, susținerea educației stă la baza direcțiilor strategice de investiții comunitare ale Kaufland. Ne-am luat angajamentul de a susține pe termen lung accesul la educație, prin diverse proiecte, iar implicarea în Festivalul Brazilor de Crăciun este unul dintre acestea. Este o mare bucurie pentru noi să știm că sunt copii care merg la școală și ca urmare a implicării Kaufland”, declară Katharina Scheidereiter, Manager CSR, Kaufland România.

Kaufland a ales să ofere bradul “În Suflet”, realizat de Dhaniel Nora, partenerului de tradiție Fundația HOSPICE Casa Speranței, pentru complexul socio-medical Copăceni, dedicat copiilor cu boli limitatoare de viață.

Una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări, Kaufland are o rețea de 120 magazine în România.

Articolul anterior

Efectele "taxei pe lăcomie": companiile românești din energie vor da faliment, multinaționalele rezistă

Articolul următor

AIESEC-Techcelerator: Primul parteneriat între o asociație pentru tineri și un accelerator

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share