Edenred Digital Center și-a mărit echipa de 10 ori, de la lansarea de acum trei ani, și continuă să recruteze specialiști cu profil tehnic

La trei ani de la înființare, Edenred Digital Center este un pilon-cheie al diviziei de tehnologie a Grupului Edenred și contribuie la îmbunătățirea vieții de zi cu zi a peste 50 de milioane de utilizatori, companii și comercianți din întreaga lume.

Cu 100 la sută dintre soluțiile lansate fiind digitale și peste 1,3 miliarde de euro investiți în tehnologie din 2016, Edenred și-a reinventat modelul de afaceri și s-a impus ca lider în inovare digitală pe piețele unde activează. Potrivit companiei, Edenred Digital Center a devenit o componentă-cheie în materie de tehnologie: e o sursă de inovație tehnologică, valoare de busines și leadership pentru Edenred și birourile sale din 46 de țări.

“În ultimii ani, ne-am transformat dintr-o companie franceză care a inventat tichetele de masă pe hârtie în liderul digital mondial al industriei. Rămânem fideli misiunii noastre, Enrich connections. For good., și ne dorim să folosim tehnologia pentru un impact real, pozitiv, asupra lumii în care trăim și lucrăm. Edenred Digital Center joacă un rol principal în atingerea acestui obiectiv și pentru poziționarea Grupului ca platformă digitală cu expertiză în dezvoltarea de soluții flexibile și sigure pentru toate liniile noastre de afaceri: de la beneficii pentru angajați la soluții pentru flotă și mobilitate și soluții complementare”, declară Bertrand Dumazy, președinte și CEO Edenred.

Cu sediul în București, Edenred Digital Center are misiunea de a duce soluțiile Edenred la următorul nivel, prin automatizarea și eficientizarea plăților B2B, simplificarea relațiilor și interacțiunilor cu utilizatorii și facilitarea plăților către comercianți.

O echipă în creștere

De la lansare, Edenred Digital Center a crescut de la 20 la 200 de angajați și își propune să-și extindă echipa în continuare. Oamenii de aici au expunere spre o carieră internațională, într-un mediu divers, lucrează la proiecte cu impact global, alături de colegi din toată lumea, și au acces la tehnologie de ultimă generație.

“Este un loc în care oamenii sunt conectați prin pasiunea comună pentru tehnologie și inovație, ce le oferă o varietate de oportunități. Oamenii adaugă valoare companiei noastre, iar motto-ul nostru este #peoplemakethedifference. Încercăm să le oferim un pachet de beneficii dintr-un spectru larg: de la sănătatea fizică și o stare de bine generală, la dezvoltarea profesională și echilibrul dintre viața profesională și cea personală”, spune Răzvan Popescu, director Resurse Umane divizia Global Technology, Edenred.

Printre produsele dezvoltate de Edenred Digital Center se numără aplicația Edenred Mobile, implementată în 11 țări și pe trei continente. Hub-ul a dezvoltat soluții de plată în 22 de țări și parteneriate online cu peste 200 de companii din 23 de țări.

În România, Edenred deține trei entități: hub-ul de tehnologie –  Edenred Digital Center, compania de servicii de mobilitate – UTA Edenred și liderul pieței de beneficii – Edenred România, care oferă o gamă largă de beneficii extrasalariale prin carduri dedicate (pentru masă, cadouri, culturale și de vacanță), aplicația mobilă proprie și platforma benefitsystems.ro.

DESPRE EDENRED

Cu 10.000 de angajaţi, este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi. Conectează peste 50 de milioane de angajaţi şi două milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. Oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanță, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Sprijină și fenomenul cultural prin cardurile culturale.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share