Cel mai mare grup de turism din România, deținut de Dragoș Anastasiu, va ceda către DER Touristik Group, parte a Grupului german REWE (care deține și rețeaua de magazine Penny), toate activitățile de turism – turoperare, retail, business travel și incoming – care se derulează acum pe trei companii distincte (Touring Europabus, Danubius Travel și Nova Travel).
Tranzacția, care a fost semnată de cele două grupuri și aprobată și de Consiliul Concurenței, se va materializa în toamnă. Activitățile de turoperare, retail, business travel și incoming ale Eurolines vor fi transferate de pe companiile Touring Europabus, Danubius Travel și Nova Travel pe Travel Brands, firmă deținută tot de Eurolines. Travel Brands va fi preluată apoi de Exim Holding AS, cu sediul în Praga, parte a Grupului DER Touristik.
Toți angajații și sediile vor fi păstrate și toți clienții actuali vor fi deserviți în continuare de aceiași colaboratori, cu aceleași date de contact și în aceleași locații de acum. Ca și până acum, agențiile companiei Travel Brands vor comercializa atât produsele Grupului DER Touristik (Dertour, ITS, Meiers Weltreisen, Jahn Reisen, ITS, Billa Reisen), cât și produsele altor 45 de turoperatori germani și români, precum și bilete de avion și autocar, și își vor păstra și în viitor caracterul de Travel Hypermarket. DER Touristik se va baza pe actuala echipa de management și în viitor.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Grupul Eurolines este liderul pieței de turism din România, cu 80 de agenții, sub brandurile TUI TravelCenter, TravelBrands și Eurolines, și vânzări anuale de circa 150 de milioane de euro. DER Touristik Group este una dintre cele mai mari companii de turism din Europa. Cu sediul central în Germania, deține 130 de companii, cu peste 10.500 de angajați în 15 țări, și cumulează o cifră de afaceri de 6,7 miliarde euro, generată de circa 9,9 milioane de turiști anual. În România, DER Touristik activează din 2004, prin Dertour România.
„Ca parte integrantă a uneia dintre cele mai mari companii de turism din lume, Travel Brands, angajații, dar și turiștii deserviți vor beneficia de un număr mare de sinergii și avantaje în viitor. Pentru a putea avea o paletă largă de produse competitive pentru turiștii români, e util să faci parte dintr-o rețea mare, ce achiziționează și activează la nivel global. Fără investiții majore în tehnologie și prezență online, turoperarea și vânzarea produselor turistice nu vor mai fi posibile în viitor”, explică Dragoș Anastasiu (foto), fondatorul și președintele Grupului Eurolines.