Experții în branding dezbat insomniile industriei

BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, aduce pentru prima dată laolaltă specialiștii industriei de branding, pentru o noapte de discuții, dezbateri, transparență și colaborare privind dezvoltarea industriei locale, pe 24 noiembrie, în București.

România beneficiază de specialiști importanți în domeniul branding-ului, însă mulți dintre ei construiesc sau reîmprospătează branduri pentru clienți din afara granițelor țării. Ei își investesc talentul și pasiunea în creșterea unor companii din afara României – și asta întrucât piața locală încă face pași timizi în înțelegerea importanței branding-ului.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pe 24 noiembrie, Brandingmag, jurnalul internațional de branding, provoacă experții în domeniu la discuție. De la ora 20, la Terra Events Hall din București, Andrei Carcea (Studio Kort), Adrian Docea (Heraldist & Wondermarks) și Răzvan Pătrașcu (Firestarter) vor analiza starea branding-ului în România, alături de Flavia Anghel, redactorul șef Brandingmag. “De ce credeți că nu reușesc mai multe branduri românești afară? Ai auzit de nenumărate ori această întrebare. Răspunsul e mereu același: <Nu știm să ne promovăm, domn’le. Avem produse foarte bune, dar noi, firmele din România, nu știm cum să le promovăm>. Evenimentul acesta e important pentru că este timpul ca proprietarii de companii să afle DE CE nu știm să ne promovăm; asta dacă nu vrem să auzim același răspuns și peste alți 27 de ani. Și, mai ales, e timpul să înțeleagă care sunt pașii pe care trebuie să-i facă pentru a crea branduri legendare. Există câteva mii de companii românești medii și mari care au creat produse & servicii competitive, dar care nu știu cum să își ducă brandurile la nivelul următor. Acești oameni ar trebui să fie la BrandingNITE”, mărturisește Adrian Docea, Creative director al Heraldist & Wondermarks și speaker în panel la BrandingNITE.

După analiza și dezbaterea privind potențiale soluții pentru evoluția pieței locale, participanții sunt invitați în lounge-urile agențiilor Heraldist & Wondermarks și Firestarter, pentru a le cunoaște proiectele de suflet și a lega noi conexiuni de business. După networking, atmosfera va fi animată cu ritmuri de party, pentru a sărbători faptul că toți cei care pot schimba lucrurile în bine, de la specialiști în branding, la ONG-ul Romanian Design Council, la creativi, oameni de marketing și antreprenori, sunt împreună și încep conlucrarea pentru dezvoltarea industriei.

“Este momentul ca toți jucătorii să înțeleagă importanța pe care fiecare dintre specializările branding, advertising, design grafic și comunicare, o are în dezvoltarea pieței locale. Ele sunt interdependente și, pentru a putea crea afaceri cu potențial internațional, este nevoie de fiecare în parte, dar mai ales de o fundație strategică puternică, de un brand construit smart, cu o identitate clară, cu experiențe care să îi atragă în mod real pe consumatori și cu un conținut de calitate”, declară Flavia Anghel, redactor șef Brandingmag.

Detalii și bilete pentru eveniment pot fi găsite aici.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share