EY România are un nou director de brand, marketing și comunicare

Adriana Tabac se alătură echipei EY România în calitate de director al departamentului de Brand, Marketing & Communication. În noul său rol, se va ocupa de strategia de marketing și comunicare a EY, precum și de identitatea de brand a companiei.

Adriana Tabac are o experiență bogată în managementul de brand, PR și comunicare externă, mai ales în domeniile consumer marketing, corporate affairs, publicitate și identitate de brand. Cariera sa a început odată cu lansarea ProTV, primul proiect de anvergură în care a fost implicată. În ultimii 20 de ani, a lucrat în agenții de PR (Image PR), în companii internaționale (Coca-Cola și Enel) și în zona antreprenorială (Class Living). La Coca-Cola a fost brand manager pentru zona Balcanilor și a condus câteva dintre cele mai de succes campanii din FMCG.

Adriana Tabac are o diplomă de licență în limba și literatura română, obținută la Universitatea din Chișinău, și un masterat în științele comunicării, de la Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) din București. Este pasionată de sport, muzică clasică și călătorii, este membru fondator al unui club de triatlon, participă la maratoane și se implică în acțiuni de fundraising pentru cauze sociale. „Este o onoare pentru mine și, în același timp o provocare, să fac parte din marea echipă a EY. Aici am întâlnit profesioniști de înaltă ținută și sunt convinsă că, îmbinând experiența mea cu cea a echipei, vom reuși să ne atingem obiectivele”, declară Adriana Tabac.

DESPRE EY ROMÂNIA

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 230.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 29,6 miliarde de dolari, în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2016. În România, EY este unul dintre liderii de pe piaţa serviciilor profesionale de la înfiinţare, în 1992. Cei peste 700 de angajaţi din România şi Republica Moldova (în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău) furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri, către companii multinaţionale şi locale. EY România s-a afiliat în 2014 singurei competiții de nivel mondial dedicată antreprenoriatului, EY Entrepreneur Of The Year. Câștigătorul ediției locale reprezintă România în finala mondială ce are loc, în fiecare an, la Monte Carlo.

Articolul anterior

București: Un fost nominalizat la Oscar lansează o aplicație care promite să schimbe presa

Articolul următor

Kaufland crește salariul minim și acordă o zi de concediu în plus

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share