theoutfit.ro, startup-ul fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu, a ridicat o nouă rundă de finanțare de tip seed, în valoare de 766.000 euro, de la TSG Capital, follow-on de la investitorii existenți (Sergiu Neguț, Ilinca Păun, Alexandru Ghiță, Andreas Antonopoulos), și o listare pe Seedblink, platformă de investiții în startup-uri tech.
The Outfit a ajuns astfel la o sumă totală de un milion de euro, ce include și prima rundă de pre-seed, de anul trecut. În primele 12 luni de la lansare, platforma online care face shopping în locul româncelor, combinând data science cu experiența stiliștilor vestimentari, a atins venituri de 805.000 de euro și a livrat 16.000 de comenzi în România. Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul adună zeci de branduri locale, printre care Alina Cernătescu, Bluzat, Alura, Nissa sau Emat, și internaționale, precum S. Oliver, Tom Tailor, Vero Moda și Edited.
Ca să poate face personal styling-ul accesibil și scalabil, The Outfit dezvoltă tehnologie în toate ariile business-ului, dar cea mai mare parte din efort merge către implementarea unor algoritmi care să acopere componenta matematică din fashion. În felul acesta, echipa de stiliști vestimentari se poate concentra pe componenta creativă, pe interpretarea ocaziei de consum și pe anumite preferințe specifice ale unei cliente.
Prietenii noștri de la JYSK ne susțin să descoperim, în fiecare zi, oameni care inspiră. Află cum îți poți găsi un job pe stil scandinav, în România: https://lnkd.in/dguJb8qN