Floria, brand de referință pe piața de floristică din România, continuă extinderea în centrele comerciale din Capitală și deschide o nouă florărie în regim de franciză.
După florăriile din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Sun Plaza, noua florărie din București Mall, centrul comercial de pe Calea Vitan, deschisă după o investiție de peste 70.000 de euro, consolidează prezența Floria în locații cu vad comercial ridicat.
București Mall este un pilon strategic în extinderea Floria, datorită poziționării sale ca hub comercial de referință în București, recunoscut pentru traficul intens și publicul divers. Florăria Floria este amplasată la etajul 1, la cupolă, și are o suprafață de 27 mp. Investiția în amenajare reflectă identitatea premium a florăriilor Floria.
- Julius Meinl are un nou Managing Director
- Germanii de la TMD Friction mută în România centrul tehnic din Leverkusen. „Inima fabricii de plăcuțe de frână pleacă în România”
- Târgul de Cariere dă startul unui nou sezon de evenimente de recrutare și employer branding. 20.000 de candidați sunt așteptați la întâlnirile cu recrutorii, în martie și aprilie
„Unul dintre cele mai cunoscute și vizitate centre comerciale din Capitală, București Mall joacă un rol strategic în extinderea Floria. Este o destinație pentru publicul din zonă și are zilnic un flux constant de vizitatori datorită poziționării sale centrale și mixului variat de magazine, servicii și spații de recreere. Prin alegerea acestei locații, ne dorim să ne poziționăm aproape de clienți, în spații accesibile și cu o vizibilitate ridicată”, declară Andreea Uceanu, Managing Partner Floria.
Prin noua locație, Floria își consolidează poziția pe piața floristică și se adresează segmentului de clienți care apreciază atenția la detalii și personalizarea serviciilor. Aranjamentele sunt gândite să aducă un plus de valoare în mediul rezidențial și pentru decorarea spațiilor corporate sau pentru evenimente private. Noua florărie devine un punct de referință în strategia de extindere a brandului, capitalizează pe traficul ridicat al centrului comercial și contribuie la creșterea recunoașterii și fidelizării clienților.

3.000 de euro/ mp, investiția necesară pentru o florărie Floria în franciză
Investiția necesară pentru deschiderea unei florării Floria este de circa 3.000 euro/ mp, cu două formate de design disponibile – florărie boutique, cu suprafețe de 25 mp, sau florărie experiență, de 50 mp. Această investiție este amortizată, în medie, în 36 luni. Performanțele de afaceri ale florăriilor Floria sunt susținute de popularitatea brandului și de experiența vastă în floristică și operarea de florării a francizorului, care le oferă antreprenorilor francizați suport permanent pe toată durata parteneriatului. Pentru următorii ani, Floria vizează extinderea în toată țara, în spații din centre comerciale cu trafic mare.
„Franciza Floria le oferă partenerilor noștri oportunitatea de a se implica într-un business sustenabil și profitabil, într-un sector aflat în continuă creștere. Prin suport dedicat, un brand puternic și acces la o gamă variată de produse de top, francizații noștri devin parte dintr-o poveste de succes, bazată pe pasiune pentru flori și excelență în servicii”, arată Andreea Uceanu.
Expertiza Floria vine, pe de o parte, din activitatea online, unde brandul este activ de 13 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, prin designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă, în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. Spațiile sale fizice, florării situate în centre comerciale, se remarcă prin designul elegant și stilistica buchetelor, selecția de flori proaspete și angajamentul de a folosi creativitatea floriștilor pentru crearea de aranjamente și buchete surprinzătoare.
Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piață, este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței locale. În cei 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români și asigură un serviciu de livrare rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toată țara.
Floria.ro a primit de șase ori titlul de Florăria Online a Anului, la Gala Premiilor de e-Commerce, și de două ori titlul de Cea mai bună florărie online și Cel mai bun magazin online din România. De la înființare, dar mai ales în ultimii ani, a adus în permanență inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colțurile lumii. Din mai 2015, este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.