Brandul de referință pe piața de floristică din România capitalizează pe tendințele și comportamentul de consum ce marchează începutul de an școlar și pregătește, în toate florăriile din rețea, o ofertă diversificată de buchete și aranjamente florale.
Floria.ro mizează pe mixul creativ între florile cunoscute și alese în mod tradițional de publicul român – trandafiri, crizanteme, hortensii – și flori exotice precum Prothea, Strelizia, Brunia, Helliconia, Anthurium sau orhidee Vanda, care aduc accente sofisticate buchetelor pregătite pentru cadrele didactice.
8 septembrie, cea mai aglomerată zi
Luna septembrie, prin cele două momente importante pentru industria floristică – debutul anului școlar și onomastica de Sf. Maria – aduce o creștere semnificativă în vânzări și plasează această perioadă, alături de 1-8 Martie și 14 Februarie, în topul celor mai importante zile din punct de vedere al volumului de vânzări.
“Anticipăm un weekend aglomerat, în special duminică, în ziua premergătoare începutului de an școlar, fiindcă este și Sf. Maria. Avem pregătite stocuri diversificate și flori proaspete în toate florăriile noastre, ca să asigurăm celor care ne trec pragul o experiență de cumpărare la cele mai înalte standarde. Pentru evitarea aglomerației, avem disponibil serviciul de rezervare și ridicare duminică, de exemplu, sau oricând se dorește”, precizează Diana Patac, Business Development Franchise Floria.
- Echipele Zitec pot lucra la mare, în telecabină sau într-o pădure fermecată, în birourile create de Infinity for Home
- Începe competiția pentru bursele BT de studiu la Transilvania Executive Education MBA
- Cei mai buni 250 de tineri din țară participă la Top Talents România
Aranjamentele florale care conțin crizanteme și trandafiri sunt vedetele începutului de toamnă și sunt alese de cei mai mulți părinți pentru prima zi de școală. Pentru colecția dedicată începutului de an școlar, designerii Floria mizează pe o cromatică caldă, în nuanțe vibrante, specifice sezonului de toamnă. Culorile-vedetă rămân roșu, galben, portocaliu, bordeaux și mov. Aranjamentele florale în această cromatică transmit energie, vitalitate, creativitate și optimism.
“Majoritatea buchetelor pregătite pentru prima zi de școală păstrează, bineînțeles, și flori all-season, precum trandafirii, dar și flori de vară, ca hortensia. În ceea ce privește cromatica, părinții și copiii optează pentru culori calde: galben, portocaliu sau roșu. Ca în fiecare an, avem și cereri pentru buchete complexe, spectaculoase – acel buchet uriaș oferit din partea clasei -, iar aici, în general, mergem pe un mix între flori de sezon și flori exotice”, explică Diana Patac.
Florile pentru prima de școală, achiziție în familie. Focus pe consultanță personalizată
Comportamentul de cumpărare reflectă o preferință pentru originalitate, experiențe de cumpărare în familie și achiziții planificate în avans. Buchetele pot fi rezervate în florării și ridicate în seara premergătoare primei zile de școală, astfel încât ele să fie oferite la începerea școlii.
“Obiectivul nostru este să creăm experiențe superioare de cumpărare, iar când vine vorba de începutul anului școlar vorbim, mai ales, de experiențe de cumpărare în familie. Majoritatea florăriilor noastre sunt amplasate în centre comerciale, de aici și numărul mare de clienți mici. În ultimii ani, chiar observăm o tendință în această direcție – pentru prima zi de școală, părinții aleg florile împreună cu cei mici, conform preferințelor lor și personalizate pe placul lor, legate cu panglică în culoarea lor preferată sau un mesaj care să-i reprezinte”, adaugă Diana Patac.
Expertiza Floria vine, pe de o parte, din activitatea online, unde brandul este activ de 14 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă, în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. Floria este activă cu florării fizice din 2015 și are alte șase florării, toate în sistem de franciză, în Sun Plaza, Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu.
DESPRE FLORIA.RO
Este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piață, este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței din România. În cei 14 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români și asigură un serviciu de livrare rapidă, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toata țara.
A primit de șase ori titlul de Florăria Online a Anului, la Gala Premiilor de e-Commerce, și de două ori titlul Cea mai bună florărie online și Cel mai bun magazin online din România. De la înființare, dar mai ales în ultimii ani, a adus în permanență inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colțurile lumii. Din mai 2015, este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.