Floria.ro: Peste 90% din livrările pentru 8 martie sunt precomenzi. Traficul pe site la începutul primăverii, de 6 ori mai mare decât media anuală

Florărie de referință pe piața de retail online din România, Floria.ro a înregistrat câteva sute de precomenzi pentru 1-8 martie, în special din partea clienților corporate.

Pe segmentul clienților individuali, vârful precomenzilor se atinge între 28 februarie și 7 martie, inclusiv. Reprezentanții Floria.ro estimează că mai mult de 90 la sută din livrările pentru Ziua Internațională a Femeii sunt precomenzi.

Ziua Internațională a Femeii este sărbătoarea care conduce detașat în topul vânzărilor la nivel de an. Pe 8 Martie, numărul comenzilor livrate de Floria.ro este de câteva zeci de ori mai mare față de o zi normală. Interesul crescut pentru buchete de flori și aranjamente florale se remarcă și în traficul pe site, care înregistrează o creștere de șase mai mare decât media anuală. Pe plan național, cele mai multe comenzi se livrează în București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov.

“Pentru livrările din 1 și 8 Martie, încurajăm și insistăm pe sistemul de precomenzi. De fapt, pe segmentul corporate, lucrăm numai pe acest sistem. Acolo sunt volume mari și ar fi imposibil să putem pregăti și livra pe loc. Dar constatăm că tot mai mulți clienți individuali plasează comenzi din timp – nu vorbim de luni de zile înainte, ci de câteva zile, inclusiv seara zilei de 7 martie. Așa se asigură că buchetele de flori vor fi livrate în aceeași zi către toate femeile dragi și vor conține exact florile dorite. Pe 8 martie, în majoritatea orașelor, comenzile sunt închise. Ne ocupăm exclusiv de onorarea comenzilor plasate anterior”, precizează Marina Popescu, director general Floria.ro.

Trei femei din patru vor să primească flori de 1 și 8 Martie

Potrivit unui sondaj derulat de Floria.ro în februarie, pe un eșantion de 300 de femei, pentru 75 la sută dintre respondente e important să primească flori de 1 și 8 Martie. Principalele motive pentru care își doresc să primească flori: ca să se simtă apreciate (43 la sută), pentru că e modul tradițional de a marca aceste sărbători (30 la sută) ori pentru că florile le aduc bucurie (63 la sută). Întrebate de la cine primesc flori cel mai des, peste jumătate dintre femei (60 la sută) au indicat partenerii, 20 la sută primesc flori cel mai des de la rude, iar 14 la sută de la prieteni.

Marina Popescu, director general @ Floria.ro.

Ce flori se potrivesc cel mai bine pentru 1 și 8 martie

În topul celor mai comandate flori atât de clienții persoane fizice, cât și de companii, de 1-8 martie, se numără lalelele, freziile, zambilele, minirosa și trandafirii. Clienții optează pentru aranjamentele cu flori sau buchetele simple de 7-9 lalele sau în combinație  cu frezii.

“Cele mai căutate rămân narcisele, lalelele, freziile și zambilele și, în general, florile de sezon. Trandafirii, minirosa, ranunculus și anemonele completează buchetele și aranjamentele din această perioadă. Pentru 1-8 martie extindem și colecția de buchete în cutie, cu care ajungem în toată țara, cu flori noi și inedite. Din partea companiilor, cele mai multe solicitări sunt pentru lalele. Desigur, aici vorbim de un specific aparte. Pentru colecția corporate, analizăm comportamentul de consum din anii trecuți, avem personal dedicat, ținem cont de particularități, trepte de buget, loc de livrare etc.”,  completează Marina Popescu.

Specialiștii Floria au creat 220 buchete și aranjamente florale, reunite într-o colecție dedicată doamnelor și domnișoarelor, cu prețuri ce pornesc de la 145 de lei. Întreaga colecție 1-8 martie este disponibilă aici.

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma asigură livrare de luni până duminică, națională și internațională, discreție totală și felicitare cadou gratuită.

Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piață, este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței locale. În cei aproape 14 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români.

A primit de șase ori titlul de Florăria Online a Anului, la Gala Premiilor de e-Commerce, iar de două ori titlul Cea mai bună florărie online și Cel mai bun magazin online din România. De la înființare, dar mai ales în ultimii ani, a adus permanent inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colțurile lumii. Din mai 2015, este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share