BeKid.ro, primul magazin online din România cu produse pentru copii, care a introdus plata prin Bitcoin, a investit peste 150.000 de euro în achiziția unui spațiu modern de birouri pentru activitatea sa de call-center.
Magazinul online a fost lansat în 2014 și, în patru ani de la lansare, a devenit unul dintre principalii actori pe piața de e-commerce, pe nișa produselor de copii, cu peste 50.000 de produse pe stoc, actualizate zilnic. BeKid s-a implicat activ și în activități caritabile și a donat zece la sută din profit către secții de copii născuți prematur sau ONG-uri ce contribuie la ajutorarea copiilor cu nevoi speciale.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
În primăvara acestui an, fondatorul și CEO-ul Bekid.ro, Iulian Ghișoiu, a investit peste 10.000 de euro în modernizarea platformei online, pentru a crește rata de satisfacție a clienților, uzabilitatea, rata de conversie, dar și pentru a spori gradul de automatizare al proceselor de administrare a comenzilor. Magazinul online a căpătat, în urma acelei investiții, o interfață modernă, intuitivă, ușor de utilizat, dar și o creștere a volumului de comenzi.
Magazinul Bekid.ro este administrat de compania Ada Online, înființată de Iulian Ghișoiu, un antreprenor de 37 de ani, din Sebeș, cu o experiență de peste 13 ani în mediul online. „Bekid.ro a fost creat pentru ca părinții și copii din România să beneficieze de produse și servicii de o calitate superioară, produse care, în multe cazuri, erau accesibile doar în anumite țări. Avem un număr mare de clienți fideli care revin cu comenzi noi, iar ei – mulțumiți de calitatea produselor noastre – ne recomandă și altor părinți. Datorită creșterii volumului de comenzi și a numărului de angajați, am hotărât să achiziționăm un spațiu care să corespundă nevoilor noastre actuale și să fie în concordanță cu estimările de creștere pentru anii următori”, declară Iulian Ghișoiu.
Antreprenorul estimează că, în 2018, cifra de afaceri va depăși o jumătate de milion de euro. Creșterea anuală a volumului de vânzări, în fiecare dintre ultimii patru ani, a fost de circa 60 la sută, peste media actuală de creștere a comerțului online din România, care este de aproximativ 35 la sută/anual. Investiția de peste 150.000 de euro a constat în achiziția spațiului de birouri, mobilier și tehnică de calcul specifică call-center și a activității de administrare a comenzilor online. Spațiul de birouri, cu o suprafață de peste 100 mp, este situat în Sebeș (județul Alba), chiar la șoseaua Transalpina.