Gi Group, una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, devine Gi Group Holding

Astăzi, Gi Group atinge o nouă etapă din evoluția sa, prin lansarea Gi Group Holding. Noul brand corporate și noua structură de business vor unifica și mai mult abordarea strategică și vor consolida poziția de lider mondial și angajator de top a companiei în sectorul de resurse umane.

Cu sediul central în Milano, Grupul Gi, activ în 30 de țări, coordonează activitatea a peste 6.000 de angajați și oferă suport partenerilor de business, prin furnizarea de informații precise despre piața forței de muncă. Noul holding, prin mărcile sale cheie, oferă servicii pentru circa 20.000 de companii și generează venituri de 3,3 miliarde de euro. Este a cincea companie de personal ca mărime din Europa și a 16-a din lume.

Principalul obiectiv al Gi Group Holding este să genereze plusvaloare conceptului More than work, să sprijine candidații în viața lor de zi cu zi și să promoveze medii pozitive și deschise, prin reiterarea angajamentului de a crea medii de lucru plăcute și sigure. Compania oferă și locuri de muncă colaborative, unde angajații sunt liberi să se exprime și să propună noi idei și soluții.

„Din 1998, Gi Group a crescut și a devenit unul dintre liderii industriei de resurse umane datorită contribuției inestimabile a angajaților din toată lumea. Grija pentru oameni este laitmotivul companiei noastre, iar acum misiunea noastră este și mai clară: să contribuim la dezvoltarea unei piețe sustenabile și să subliniem valoarea personală și socială a muncii”, declară Stefano Colli-Lanzi (foto, stânga), CEO Gi Group Holding.

Pe termen mediu și lung, obiectivele Gi Group Holding vizează consolidarea poziției de lider mondial în sectorul de resurse umane și a poziției de angajator de top și campion al muncii sustenabile.

„Schimbarea denumirii subliniază performanțele ultimilor ani. Avem un model de business performant, care se bucură de un management de calitate și de o strategie aplicată pe portofolii. Activitatea noastră se bazează pe o cultură organizațională solidă, astfel că ne dorim să comunicăm ca o singură companie ce are în componență instituții și clienți de top. Odată cu rebranding-ul, inspirăm echipele, direcțiile de business și comportamentele. În plus, vrem să răspundem nevoilor clienților globali prin constituirea unui avantaj competitiv real, ce face diferența pentru candidați și susține avantajul competitiv prin transformarea digitală”, spune Cristian Huzău (foto, dreapta), Country Manager Gi Group România.

În următorii cinci ani, strategia de business se va concentra pe consolidarea piețelor, acolo unde grupul are deja o prezență puternică (Italia, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Franța, Polonia, China și Spania), și pe accelerarea dezvoltării pe piețele cu potențial mare de creștere, prin dezvoltare organică și posibile achiziții. În plus, se va concentra pe consolidarea și îmbunătățirea segmentului de bază, sectorul angajaților temporari. Un alt obiectiv strategic va fi orientarea spre segmentul de personal calificat, cu un potențial considerabil, mai ales prin dezvoltarea relațiilor la nivel corporate.

În centrul strategiei se află promovarea muncii sustenabile. „Pe scurt, ajutăm oamenii să înțeleagă sensul și valoarea muncii lor, având grijă de bunăstarea fizică și psihică, investind în dezvoltarea abilităților și construind relații profesionale și de leadership. Pentru companii, conceptul se definește prin îmbunătățirea rezilienței, privilegierea inovației, crearea valorii și investiția în capitalul uman dar și prin promovarea diversității și incluziunii sociale. Instituțiile beneficiază de sprijinirea politicilor active de muncă, lupta împotriva muncii nedeclarate și a evaziunii fiscale, promovarea flexibilității durabile, reducerea nepotrivirii de competențe sau promovarea trainingurilor cu scopul de a crește rata de angajabilitate a oamenilor”, arată Cristian Huzău.

Prin sintagma Changing Lives, brandurile globale și complementare ale Grupului (Gi Group, Gi BPO, INTOO, Wyser, Grafton și TACK/ TMI) oferă acum soluții adaptate mediului de business și sunt pregătite să facă față noilor provocări. Lansarea Gi Group Holding este susținută cu un ecosistem digital, ce include un nou site global www.gigroupholding.com și o pagină dedicată de LinkedIn.

În România, grupul are birouri în București (sediul central), Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Pitești și Timișoara, și oferă servicii prin patru divizii (Gi Group, Grafton, Gi BPO, TACK/ TMI și Wyser), care plasează pe piața muncii, anual, peste 5.000 de candidați.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share