Cu o experiență de peste 11 ani în comunicare, din care cinci în funcția de Client Service Director în GMP Advertising, Cristiana Belodan este, din septembrie, directorul executiv al agenției.
Cristiana Belodan va coordona activitatea operațională a agenției, adică departamentele de client service, creație, strategie, producție și design & branding, iar împreună cu Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va asigura top managementul agenției. “Clienții ne percep drept una dintre cele mai creative agenții de pe piață. Pornind de aici, vrem să devenim și mai buni. Creativitatea este rezultatul unui proces în care starea de spirit contează, și în cei șase ani de când s-a alăturat echipei GMP, Cristiana a stimulat o stare spirit ce potențează creativitatea și inspiră clienții și colegii”, declară Felix Tătaru, directorul general GMP Advertising și președintele GMP Group.
Primul pas făcut de Cristiana Belodan, în calitate de director executiv, a fost să agreeze cu echipa sa scopul comun pentru perioada următoare. “Mark Twain spunea că cele mai importante două zile din viața unui om sunt ziua în care s-a născut și ziua în care a aflat de ce. Mă bucur să fiu parte dintr-o echipa care știe de ce suntem aici, împreună. Asta e misiunea pe care mi-am asumat-o, împreună cu întreaga echipă: să ridicăm standardele după care ne evaluăm noi înșine”, spune noul director executiv GMP Advertising.
În calitate de Client Service Director, Cristiana Belodan s-a remarcat prin modul creativ prin care a coordonat echipa ce a obținut rezultate importante pentru brandurile pentru care a lucrat. A contribuit la menținerea brandului Timișoreana ca lider pe piață în ultimii zece ani, a făcut din lansarea Telekom cea mai recunoscută campanie din 2015, conform studiului AdMarket, și a contribuit la ascensiunea Ciucaș de pe locul 8 pe locul 2, în topul berilor din România. Experiența sa include lucrul pe conturi precum Romtelecom, Telekom, Timișoreana, Ciucaș, Arctic, Volkswagen, Omniasig, A&D Pharma (Evital, Revigrip Sinus), Federația Română de Fotbal, Coca-Cola și Rompetrol.
Până la finele lunii iunie, la conducerea agenției s-a aflat Andreea Nemens, care a ales o carieră în afara industriei de publicitate.