Din 1 ianuarie 2021, Cristian Țucă îl înlocuiește pe Flavio de Almeida în funcția de director executiv al direcției Achiziții la Groupe Renault România.
Cristian Țucă, care va fi membru în board-ul companiei, s-a alăturat Dacia în urmă cu 25 de ani și are un parcurs profesional consistent în activitatea de achiziții din grup. Din iunie 2019, a fost director Transformare Business Groupe Renault România. Are o experiență solidă în domeniul managementului achizițiilor. Din 2010, a fost șef departament Achiziții Piese pentru Șasiu, Echipamente exterioare și Electrice, șef departament Achiziții – Logistică, Proiecte Industriale, Servicii, Piese. Este absolvent al Universității Politehnică București, Facultatea Tehnologia Construcțiilor de Mașini, specializarea mașini-unelte.
Tot din 1 ianuarie, Flavio de Almeida Junior preia noi responsabilități în grup, ca Deputy Regional Purchasing Head Renault în Rusia. Între 2000 și 2015, el a ocupat diverse posturi în Grupul Renault. În Brazilia, a fost Senior Buyer pentru grupuri motopropulsoare (GMP), iar apoi a devenit manager de proiect Achiziţii motoare. A venit apoi în Franţa, a ocupat funcţia de director Performanţă Furnizori în Europa. S-a întors în Brazilia, unde a ocupat funcțiile de director Achiziţii şi manager regional (GMP, materii prime, componente presate, vopseluri, fluide), director general Achiziţii (componente vehicule, proiecte, post vânzare) şi manager regional pentru conturi de furnizori (şasiuri, sisteme electrice şi caroserie). A fost numit apoi director Achiziţii Renault Brazilia şi vicepreşedinte al ANFAVEA (Asociaţia Naţională a Producătorilor Auto), unde a reprezentat compania Renault. Din 2015 s-a alăturat Grupului Renault în România, ca director Achiziţii.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
Direcția Achiziții Groupe Renault România este responsabilă de achizițiile de materii prime, piese, utilaje echipamente și servicii, pentru toate entitățile Groupe Renault România. Echipele de aici coordonează relația cu peste 1.500 de furnizori. Anul acesta, grupul a lansat platforma de consultanță și cursuri cu tematică specifică industriei auto: Renault Business Academy – rba.digital. Serviciile se adresează în special companiilor furnizori ce activează în domeniul auto, în țară și la nivel internațional (Europa de Est).
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele