GroupM, liderul global de management al investițiilor în media, are un nou Programmatic Director

Agenția GroupM România a numit-o pe Alexandra Constantinescu în funcția de Programmatic Director.

Numirea sa are loc în contextul unificării soluțiilor de programmatic buying din grup sub un singur leadership. Decizia de consolidare vine după creșterea constantă a cererii din partea clienților, pentru serviciile și produsele de programmatic, și este în linie cu prioritatea pe care GroupM o acordă zonei de cumpărare automatizată de publicitate online.

Prin unificarea echipelor, GroupM vizează și o creștere a consistenței în zona operațională a echipei prin eficientizarea și automatizarea continuă a proceselor, procedurilor și a modului de implementare a campaniilor de tip programmatic.

“În ultimii ani, am asistat la o creștere de peste 75 la sută a investițiilor în cumpărarea de media în mod programmatic, dar și la o dublare a complexității campaniilor și așteptărilor clienților de la astfel de campanii”, explică noul Programmatic Director al GroupM Romania.

Alexandra Constantinescu are nouă ani de experiență în digital marketing și s-a alăturat Xaxis, agenție de programmatic din GroupM, în 2017, odată cu preluarea de către GroupM Romania a implementării locale a campaniilor de tip programmatic. În 2019, a fost numită Head of Xaxis România și a coordonat una dintre cele mai puternice echipe de pe piață.

Responsabilitatea sa majoră, în noul rol, este coordonarea echipelor integrate cu scopul dezvoltării de produse si soluții inovatoare bazate pe date, care să răspundă cât mai eficient nevoilor de business ale clienților. GroupM oferă partenerilor săi 40 de noi produse.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share