Din 1 ianuarie, Mihai Bordeanu a devenit Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe, iar din 1 februarie va prelua funcția de Country Head Romania.
În urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de business – Renault, Dacia & Lada, Alpine și New Mobility -, actualul șef de la Dacia, Christophe Dridi a preluat, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia și Maroc, în funcția de VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada.
„România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Potențialul vine și din profesionalismul echipelor Dacia și Renault, și al tuturor partenerilor noștri, care ne-au ajutat să livrăm produse de calitate și competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate”, declară Christophe Dridi.

Mihai Bordeanu are o experiență de 22 de ani în marketing, comerț și business, în companii cu profil auto și FMCG. În 2006, s-a alăturat echipei Toyota în România, unde a fost director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010, a preluat funcţia de director de marketing la Renault Commercial Roumanie, pentru mărcile Dacia şi Renault. Din 2014, a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta („North Territory”), iar din 2016 – director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019, a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică de la ASE Bucureşti şi a urmat programe de management general în organizații de profil precum London Business School și CEDEP (INSEAD).
„Revin în România după un itinerariu profesional în țări în care marca Dacia a convins clienți cu profiluri și standarde diferite, precum Franța și Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste piețe, ci în cele 44 de țări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie, pe care l-am simțit profund și pe care orice român îl are când vede mașini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înțelegerea exigențelor clienților, modul în care ne-am adresat pe fiecare piață au contribuit, de la an la an, la recunoașterea internațională a acestei mărci emblematice pentru România. Dacia are astăzi o dimensiune emoțională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, și este un reper strategic pentru industrie și economie. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această rețetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, spune Mihai Bordeanu.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Christophe Dridi și-a început cariera la Renault, în 1993, ca inginer. În 2001, s-a alăturat echipelor Alianței Renault-Nissan, în Japonia, unde a fost manager Calitate. A devenit apoi director Calitate Renault Mexic și responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franța. Din 2009, a preluat responsabilitatea de director Fabricație al uzinei din Casablanca și a trecut pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. Din 2016, a condus uzina Vehicule Dacia de la Mioveni, iar din 2018 a fost numit președinte-director general Dacia și director general Groupe Renault România. Este absolvent al Ecole Supérieure des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy şi deţine o diplomă MBA INSEAD.
Ultimul director general român al uzinei Dacia a fost Constantin Stroe, omul care a avut o contribuţie esenţială la privatizarea şi renaşterea fabricii. El a condus uzina Dacia între 1990 şi 2002. De atunci, Dacia a fost condusă exclusiv de manageri francezi.