Numiri strategice în Grupul Carrefour: Cătălin Samara devine director al Bringo Internațional

Din 3 ianuarie, Cătălin Samara, director operațional și E-commerce și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, preia funcția de director al Bringo Internațional și are responsabilitatea de a coordona activitatea serviciului de personal shopping și livrare în cele cinci țări în care este activ sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc.

Rolul nou creat vine ca urmare a dezvoltării Bringo, un concept de business românesc, exportat în alte patru țări, care va funcționa ca parte dintr-o organizație globală. Cătălin Samara a avut o contribuție esențială la dezvoltarea locală a conceptului de business și a serviciului. A supervizat activitățile de e-commerce ale Carrefour România și planul de extindere constantă a parteneriatului cu Bringo.

Ca urmare a evoluției puternice ale conceptului Bringo la nivel mondial, Grupul Carrefour a considerat drept un pas necesar crearea unei structuri internaționale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare țară și strategiile de dezvoltare la nivel internațional, sub supervizarea directă a lui Cătălin Samara. Compania este activă, sub diferite branduri, în România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc.

Cătălin Samara este de 21 de ani în Carrefour România. S-a alăturat companiei în 2000 și a fost printre primii angajați ai săi, cu câteva luni înainte de deschiderea primului magazin în România. A deținut o serie de poziții strategice în companie, de la director operațional de hipermarketuri la director Marketing, Digital și E-commerce, Servicii clienți și Omnicanal, și este și membru al Comitetului Executiv, din 2011.

Ca director Operațional & E-commerce, era responsabil cu operațiunile tuturor formatelor de magazine fizice din rețeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate și Supeco. Pe lângă responsabilitățile de management ale Activelor, Caselor și Organizarea Proceselor, a coordonat și dezvoltarea modelului de business omnicanal, ce cuprinde strategia de e-commerce și operațiunile de transformare digitală.

În patru ani, Bringo s-a extins în 37 de orașe din România și include în aplicație peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express și Supeco). Recent, a lansat și serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov. Serviciul este bazat pe linia de supermarketuri și, mai ales, pe cea de magazine express din rețeaua Carrefour. Dezvoltarea parteneriatului a presupus o implicare directă din partea lui Cătălin Samara, în calitate de coordonator e-commerce. Modelul Bringo a fost exportat pe patru alte piețe.

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături: direct în cele peste 360 de magazine din țară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: carrefour.ro și platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Articolul anterior

Cei 220.000 de angajaţi Starbucks din SUA, obligați să se vaccineze anti-Covid sau să se testeze săptămânal

Articolul următor

Millennialii români și cei din Gen Z vor un program flexibil și muncă remote, dar nu mai mult de două zile pe săptămână

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share