Huawei deschide în România hub-ul de coordonare pentru Huawei Ads în ţările din Balcani

Foto: Dmitry Rodionov

Platforma de publicitate Huawei Ads va fi coordonată în nouă ţări din regiune dintr-un nou hub deschis la Bucureşti.

Bazat pe licitaţii în timp real (RTB), serviciul oferă soluţii de publicitate pentru site-uri web şi aplicaţii şi are ca scop constituirea unei noi modalităţi de comunicare între partenerii şi utilizatorii dispozitivelor Huawei ce rulează Huawei Mobile Services. Hub-ul din România, unde vor lucra peste 200 de specialişti regionali şi locali, va coordona activitatea Huawei Ads pentru ţările din Balcani: Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, România, Serbia şi Slovenia.

Platforma de publicitate va permite agenţiilor de profil sau clienţilor direcţi să desfăşoare campanii prin care să-şi atingă obiectivele propuse și vor avea la dispoziţie multiple tipuri de anunţuri şi campanii. Folosind aceste noi metode de promovare, cei care doresc să-şi facă publicitate beneficiază de costuri reduse în comparaţie cu alte platforme, de tipuri de anunţuri diversificate (video, imagine, text, app icon), multiple metode de licitare (CPC, CPM, CPD, CPI) şi de bugete speciale pentru testarea platformei.

Soluţiile de promovare pot fi utilizate pentru creşterea vânzărilor (e-commerce) şi a vizibilităţii brandurilor sau pentru descărcări de aplicaţii şi reprezintă un mijloc direct prin care se poate ajunge la utilizatorii Huawei. Huawei Ads asigură targetare precisă, fiindcă deţine propria platformă de gestionare a datelor (DMP), unde se pot crea audienţe specifice prin peste 100 de tag-uri disponibile.

Publicul-ţintă este identificat în funcţie de interese, hobbyuri, remarketing sau re-engagement sau caracteristici mai specifice, bazate pe comportamentul utilizatorului în diferite aplicaţii. Huawei Ads vine la pachet și cu o serie de caracteristici pentru a explora audienţe noi prin datele demografice sau modelul de telefon folosit.

Pentru securitatea datelor, compania precizează că Huawei Ads are servere locale în Europa şi respectă legile locale şi Regulamentul UE privind protecţia datelor. “Când am lansat platforma de Ads, ne-am propus doar să oferim un canal de monetizare dezvoltatorilor noştri care s-au alăturat noului ecosistem HMS. Au trecut doi ani şi am constatat că am putea face mult mai mult. Platforma are vizualizări zilnice de zece ori mai multe decât în 2020, iar 600 de parteneri europeni mizează pe creşterea afacerilor prin Huawei Ads. România este una din cele mai mari pieţe pentru noi în Europa Centrală şi de Est şi ne dorim ca această nouă linie de business să se dezvolte rapid şi să avem cât mai multe partneriate de succes”, explică Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations Huawei Consumer Business Group.

Soluţiile de publicitate Huawei includ Programmatic Display, AppGallery şi Search Network. În România, Huawei Ads are traficul generat din trei surse: aplicaţiile din AppGallery, unde există cel mai mare trafic, aplicaţiile dezvoltate de Huawei, preinstalate pe dispozitivele companiei (Huawei Video, Browser, Huawei Music etc.) şi părţi terţe, ale căror reclame pot fi afişate nu doar pe telefoanele Huawei, dar şi pe alte dispozitive HMS. Aplicaţiile Huawei Video şi Music au deja reclame integrate.

Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări și deservesc mai mult de o treime din populaţia lumii. Compania are 14 centre de cercetare şi dezvoltare în SUA, Germania, Suedia, Rusia, India şi China. Huawei Consumer BG este una dintre cele trei filiale ale companiei şi include smartphone-uri, computere şi tablete, dispozitive portabile şi servicii cloud.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share