Ascendis: Afaceri de 3 milioane de euro, în primul semestru din 2017

Liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării profesionale a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de aproape 14 milioane de lei (trei milioane de euro), în creștere cu 27 la sută față de primele șase luni din 2016.

Creșterea vine pe fondul unei cereri mai mari de programe de training și de teambuilding din partea companiilor, care vor să aibă angajați mai bine pregătiți, dar și mai motivați. Vânzările de programe de training pentru angajații din companii au crescut cu 30 la sută, în timp ce evenimentele de teambuilding, solicitate în special de multinaționale, au cunoscut o creștere cu 20 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Unul dintre obiectivele pe care ni le-am stabilit la începutul anului a fost depășirea unei cifre de afaceri de șase milioane de euro, în 2017, prag istoric pentru noi. Este un cadou pe care vrem să ni-l facem anul acesta, când împlinim 20 de ani de activitate. Până la urmă, cel mai bun feedback pe care o companie îl poate primi de la clienți este creșterea vânzărilor. După rezultatele obținute la jumătatea anului, suntem încrezători ca vom atinge acest prag”, declară Andrei Goșu (foto), directorul general al Ascendis.

Companiile care au apelat la serviciile consultanților Ascendis au investit cu precădere în programe care să abordeze subiecte precum rezolvarea problemelor complexe, inteligență emoțională, agilitate și gândire strategică, leadership în lumea Work 4.0, aliniere, cooperare și creștere, productivitate în vânzări, gândire critică sau creativitate și inovație. Eucom, compania de cursuri de limbi străine parte din grupul Ascendis, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,1 milioane de lei, la jumătatea anului, în creștere cu 12 la sută față de acceeași perioadă din 2016. SmartExperience, furnizorul de programe well-being, a marcat o creștere de 16 la sută a vânzărilor, până la 0,5 milioane de lei.

Anul acesta a existat o cerere din ce în ce mai mare în rândul organizațiilor pentru programe de evaluare a inteligenței emoționale în rândul liderilor, care să poată oferi siguranță psihologică angajaților. O altă tendință este integrarea elementelor digitalizate în programele de training și teambuilding.  Dacă în programele de training micro-learning-ul (completarea training-ului de la clasă cu activități în care se folosește smartphone-ul) a devenit tot mai folosit, în programele de teambuilding se utilizează deja activități outdoor digitale, ce susțin și ușurează procesul de învățare. “În lumea Work 4.0, a patra revoluție industrială, organizațiile sunt mai plate și mai agile, iar puterea de decizie coboară chiar până la nivel de individ. Ca să poată lua deciziile corecte, angajații au nevoie de competențe diverse”, spune Andrei Goșu.

Înființată în urmă cu 20 de ani, Ascendis are linii de business în arii precum training, coaching, consultanță, teambuilding, e-learning, certificări HR și LSS, limbi străine și well-being. În 2016, companiile din grupul Ascendis au încheiat cu o cifră de afaceri cumulată de 23,6 milioane de lei (5,2 milioane de euro). Compania are o echipă de 67 de consultanți şi facilitatori, şi un portofoliu de peste 400 de clienţi constanți.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share