ING Bank spune adio casieriilor fizice, de astăzi

Începând de astăzi, ING Bank se concentrează pe realizarea tranzacțiilor online: închide toate casieriile fizice și își transformă sucursalele în unităţi de tipul self-service.

Principalul canal de tranzacţionare devine ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiţionale. Clienţii ING pot să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să-i transfere prin ordin de plată – dacă au banii într-un cont la o altă bancă – sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci, prin funcţionalitatea “Portează-ţi banii”, din ING HomeBank – serviciul ING de internet banking.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Persoanele care nu au carduri ING vor avea posibilitatea să depună numerar într-un cont ING folosind noi tipuri de ATM-uri, ce vor înlocui tradiționalele casierii. Noul model operațional schimbă și serviciile în sine. Opțiunea de “Plată către un prieten”, disponibilă în Home’Bank, se va simplifica, iar clienții vor putea să transfere banii către un prieten folosind doar de numărul de telefon, fără codul unic trimis prin sms, ca până acum. Office-urile ING vor putea emite instantaneu carduri în euro, astfel încât clienții pot depune sau retrage imediat euro de la ATM-ul dedicat.

Opțiunile pentru clienții care vor să-și plătească rata lunară pentru creditele sau cardurile de credit variază, de la simpla depunere de numerar la ATM-ul ING, la transferul sumei dintr-un alt cont sau prin activarea opțiunii “Portează-ți banii” din ING Home’Bank, care permite transferul lunar automatizat în contul din care se reține rata. Clienții își vor putea vedea și gestiona ratele la credite direct din Home’Bank, din secțiunea “Credite”.

ING și-a conturat strategia digitală analizând comportamentul clienților săi. Conform rezultatelor din 2017, clienții din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99 la sută dintre tranzacțiile de bază. La casierii, numai unu la sută dintre clienți retrăgea banii și cinci la sută îi depuneau în cont. Frecvența cu care un client accesează ING Home’Bank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an. Tot anul trecut s-a văzut și o dublare a numărului de interacțiuni și solicitări venite de pe mobil către bancă.

Preferințele clienților pentru produse online pot fi văzute și în produse mai complexe. ING Home’Bank a depășit limitările unei platforme de internet banking bazată pe servicii de transfer și oferă produse mai complexe, ca fonduri mutuale, depozite sau credite. Din septembrie 2017, de când a fost lansat creditul de nevoi personale disponibil instant, 5.000 de clienți au ales să ia creditul online, iar dintre ei, unul din trei a avut cel puțin un astfel de produs. 80 la sută dintre creditele online au fost accesate și aprobate prin mobil.

ING Bank România este parte a ING Group, care oferă servicii bancare pentru mai mult de 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii, din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România oferă produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

Articolul anterior

Canada: Medicii le vor putea prescrie pacienților o vizită la muzeu

Articolul următor

Weidmüller trece de la statutul de reprezentanță la cel de companie de sine stătătoare, în România

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share