Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă crede în viitorul magazinelor fizice, iar în următoarele 12 luni va deschide cel puțin 15 magazine noi. Retailerul și-a propus și să reamenajeze toate magazinele inaugurate cu mai mult de trei ani în urmă, astfel încât ele să fie aduse la conceptul de design actual, Store 3.0.
Conceptul Store 3.0 a fost introdus în primăvara lui 2018. De atunci, toate magazinele noi sunt amenajate după noul concept de design, care este mai modern și le permite clienților să se inspire mai ușor pentru amenajarea propriei case. Din cele peste 3.000 de magazine JYSK din lume, 1.000 sunt deja amenajate conform noului concept, iar celelalte vor fi modernizate în următorii ani. În România, dintre cele 106 magazine, 50 sunt încă amenajate după conceptul vechi.
“Când cumpără produse pentru casă, clienții caută mai întâi inspirație și sfaturi, apoi vor să testeze produsele și materialele, să verifice cum se simt atunci când stau pe o saltea sau pe o canapea. Bineînțeles, se pot inspira online și pot căuta sfaturi. Dar dacă vor să vadă produsele într-un spațiu care recrează o locuință, să ceară sfaturi personalizate și să testeze produsele, atunci vin în magazinul fizic.
Nivelul vânzărilor online a crescut în pandemie, dar am observat că multor clienți le-a lipsit magazinul fizic. De aceea, ne-am propus ca în următorii ani, pe lângă magazinele noi pe care le vom deschide, să investim considerabil și în reamenajarea magazinelor care nu urmează noul concept”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
JYSK Pipera Plaza, primul magazin modernizat
Primul magazin care a trecut prin procesul de modernizare este JYSK Pipera Plaza, inaugurat în 2016 în Șoseaua București Nord, Voluntari. În ultima lună, magazinul a fost reamenajat și adus la standardele moderne ale conceptului Store 3.0, iar în 16 septembrie, de la ora 10, va avea loc evenimentul de redeschidere.
Pentru a sărbători redeschiderea, JYSK a pregătit o săptămână de oferte speciale, valabile doar în JYSK Pipera Plaza. Între 16 și 22 septembrie, clienții care vor vizita magazinul se vor putea bucura de reduceri de până la 75 la sută la o selecție amplă de produse, printre care plăpumi, perne, saltele, mobilier de interior, lenjerii de pat, cearceafuri și obiecte decorative.
Redeschiderile magazinelor modernizate vor continua în paralel cu expansiunea. JYSK are în plan să deschidă cel puțin 15 magazine noi în următoarele 12 luni și caută în continuare spații de retail potrivite pentru conceptul retailerului scandinav.
“Căutăm în permanență spații pentru magazinele noastre, în orice oraș. Conceptul nostru de magazin presupune spații de minimum 1.400 mp, pe un singur nivel, de preferat la parter, cu acces facil pentru camioanele de 40 de tone. Ne dorim să ajungem în cât mai multe orașe noi și să fim în proximitatea cât mai multor clienți”, spune Hristu Geoge, Development Manager JYSK România.
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Desfășoară operațiuni în 50 de țări, are peste 26.500 de angajați și peste 3.000 de magazine. În Germania, își desfășoară activitatea sub denumirea de Dänisches Bettenlager, iar în restul țărilor sub numele de JYSK.
Cu o cifră de afaceri de 32,6 miliarde de coroane daneze – +7 la sută față de perioada anterioară -, JYSK a stabilit din nou un record în exercițiul financiar 2020/21 (1 septembrie 2020-31 august 2021), în cele 28 de țări în care activează, în ciuda magazinelor închise în mai multe țări din Europa și a restricțiilor.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea unui magazin la Oradea. Rețeaua numără acum 106 magazine.