Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional vor beneficia, de la finalul acestui an, de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade. Aceasta este o premieră pentru piaţa locală şi face parte din strategia amplă de employer branding a companiei, ce are ca principal obiectiv crearea unui mediu de lucru plăcut şi motivant pentru angajați.
Noul echipament al angajaților din magazinele Kaufland este certificat conform celor mai ridicate standarde la nivel internațional – Global Organic Textile Standard (GOTS) și standardul Fairtrade privind bumbacul. Pentru producția colecției s-a folosit bumbac 100 la sută organic, cultivat folosind metode și materiale cu impact scăzut asupra mediului înconjurător.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
“Colecția de îmbrăcăminte de lucru realizată în totalitate din bumbac organic, modernă, de calitate și plăcută la purtat, face parte din strategia noastră de a ne implica în proiecte ce aduc o schimbare reală în viețile oamenilor și în societate, și care răspunde unor nevoi tot mai mari de dezvoltare durabilă şi responsabilă, la nivel global”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director.
Compania a lansat și o nouă campanie de brand de angajator – Locul tău e la Kaufland -, prin care aduce în prim-plan angajații Kaufland din România și Republica Moldova, împreună cu poveștile lor și rolul unic pe care fiecare angajat îl are în dezvoltarea și succesul companiei. Campania își propune să le arate celor interesați de o carieră în retail beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se bucură angajații companiei, precum tichetele de masă, încă din prima zi de lucru, asigurări voluntare de sănătate, ajutoare în bani și zile libere plătite, pentru diverse evenimente din viața angajatului, discount-uri în cadrul programelor desfășurate cu parteneri agreați (servicii bancare, servicii turistice, servicii de relaxare și petrecere a timpului liber).
Acestora li se adaugă şi beneficii mai puțin obișnuite, dar care au rolul să asigure un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, precum programul flexibil de lucru, cursuri de yoga, antrenamente sportive cu traineri personali, sesiuni de terapie antifumat, cursuri de nutriţie sau abonamente la săli de sport. Angajaţii din România beneficiază și de mai multe zile de concediu de odihnă, care, în funcţie de vechimea în companie, pot ajunge până la 27 pe an. Compania acordă şi zile libere, plătite, pentru acţiuni de voluntariat. Pentru lucrătorii comerciali din magazinele Kaufland, compania oferă sporuri în bani pentru munca suplimentară, pentru munca prestată în zilele de sărbători legale, pentru cea din zilele de sâmbătă și duminică sau pentru munca de noapte.