Din dorința de a-i sprijini în eforturile pe care le depun în aceste zile, Kaufland oferă un bonus de 1,6 milioane euro echipelor sale ,,din linia întâi”, din magazine și depozite, și introduce plata imediată a orelor suplimentare efectuate în această perioadă, conform criteriilor interne.
„Sunt deosebit de recunoscător echipelor noastre, în aceste zile de grea încercare pentru o lume întreagă. Înțelegem rolul pe care îl avem în această perioadă și vom continua să fim alături de echipele noastre din linia întâi, cu tot sprijinul de care vor avea nevoie”, declară Marco Hößl, CEO Kaufland România.
Acesta nu este singurul demers al companiei pentru a veni în sprijinul celor a căror implicare face posibilă buna aprovizionare a populației. Kaufland vine și cu măsuri de sprijin pentru partenerii săi. Pentru a-și proteja angajații mai vulnerabili, compania a decis și ca persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și gravidele să intre în concediu plătit, dacă doresc.
Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”
În magazine, Kaufland a introdus măsuri suplimentare de protecție a angajaților, ce includ dotarea caselor de marcat cu geamuri de protecție, cu dispensere cu dezinfectant gratuit, mănuși de unică folosință, dezinfectarea frecventă a tuturor spațiilor comune și obiectelor de uz larg, amplasarea benzilor de semnalizare a distanței de siguranță, signalistică ce promovează mesajele de prevenție și derularea unei campanii de responsabilizare a clienților la cumpărături. Echipele Kaufland au la dispoziție și o linie telefonică dedicată, pentru informarea corectă și completă.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele