Suntem la cumpăna dintre două cicluri electorale, marcată de comportamente financiare și fiscale, specifice acestor vremuri.
Pe de o parte, așa cum am fost obișnuiți, suntem martorii unor măsuri adoptate în pripă și fără consultare adecvată, menite să acopere lipsurile și ineficiențele ultimilor ani. Pe de altă parte, trăim cu sabia corecțiilor bugetare viitoare deasupra capului, în condițiile unui deficit excesiv.
În acest context, Kinstellar România și BusinessMark organizează a patra ediție a Conferinței Anuale de Tax & Finance. Evenimentul va avea loc online, în 15 octombrie. Pe parcursul a trei ore, profesioniștii invitați la eveniment vor aborda subiecte de interes, generate de modificările survenite pe parcursul anului 2024, dar și de modificările așteptate din 2025.
- Doar un angajator din zece are în plan să ajusteze salariul brut după eliminarea scutirii de impozit pentru angajații din IT, construcții și agricultură
- BAT, Angajator de Top în România. La nivel global, este una dintre cele 16 companii care au primit certificarea Global Top Employer în 2025
- Belgin Bactali, noul CEO al companiei de curierat Cargus
Agenda conferinței include prezentări ce vor aborda subiecte de mare actualitate:
- Ultimele noutăți în domeniul recalificării activităților independente
- Topul noutăților contabile ale anului 2024
- Exercițiul financiar și anul fiscal distinct. Un avantaj sau o corvoadă?
- Amnistia fiscală. Cine? Ce? Cum?
- E-TVA si E-Factura. Noutăți, provocări și impact
- Research & Development: O analiză 360° (ajutor de stat, facilități fiscale și documentație tehnică)
Vorbitorii ediției din 2024:
- Iulian Sorescu, Partner, Financial Advisor, Head of Financial, State Aid & Management Consulting Services, Kinstellar
- Theodor Artenie, Counsel, Head of Tax, Kinstellar
- Nicoleta Florea, Senior Associate, Accountant and Financial Advisor, Head of Accounting & Payroll, Kinstellar
- Carmen Mazilu, Senior Associate, Tax Advisor, Kinstellar
- Lidia Zărnescu, Managing Associate, Co-head of Employment Law, Kinstellar
- Argentina Surdu, Sales Manager, G.A.C. Group
- Răzvan Gaspar, Consulting Project Manager, G.A.C. Group
- Vlad Vînătu, Head of Public Private Partnerships SEE, Continental Group
Evenimentul se adresează directorilor financiari, directorilor generali, controllerilor financiari, directorilor economici, directorilor contabili, antreprenorilor și responsabililor în fiscalitate, iar participarea este gratuită, în baza înscrierii prealabile aici. Organizatorii își rezervă dreptul de a limita înscrierea la acest eveniment, în funcție de numărul disponibil de locuri și alte elemente logistice.
Evenimentul este organizat de Kinstellar România, cu susținerea BusinessMark.
Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, DigitalBusiness, PRwave, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, MATEK, Business Voice, Femei în Afaceri, Revista Cariere
DESPRE KINSTELLAR
Oferă consultanță juridică investitorilor de top din Europa de Est și Asia Centrală. Cu 12 birouri și peste 400 de profesioniști, furnizează consultanță juridică pe piețe diversificate. Biroul din România are o divizie suplimentară de consultanță fiscală și financiară, care completează expertiza juridică. De la proiecte de ajutor de stat la soluții financiare și fiscale, Kinstellar în România susține afacerile cu o gamă completă de servicii și devine astfel un punct unic de contact pentru companiile care investesc sau operează în țară.
BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION!
Din 2013, organizează evenimente business, în principal “concept propriu”, gândite și planificate de echipa sa, de la idee și concept până la implementare. Are o abordare all-industries și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret, să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. Este alături, pas cu pas, de organizațiile ce caută o echipă profesionistă care să organizeze evenimente B2B. Companiile pot conta pe experiența sa în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.