Laura Ionescu, autoarea unui bestseller de succes, devine Creative Director al agenției de publicitate v8

Agenția full-service v8 a ales-o pe Laura Ionescu în rolul de Creative Director.

Potrivit agenției, Laura Ionescu vine la conducerea echipei creative cu o viziune inovatoare, consolidată de experiența sa în storytelling, activism și publicitate. Cunoscută pentru cartea sa de succes, “Nu te găsesc pe nicăieri”, vândută în șase tiraje, a captat generația milenială prin modul autentic în care a descris adolescența anilor ’90-2000.

Această capacitate de a rezona profund cu publicul va fi esențială în noul său rol la v8, agenția full-service care a câștigat peste 50 de premii de creație doar în ultimii doi ani. Cu două premii Golden Drum la activ și numită în Top 5 Creatives din Europa Centrală și de Sud-Est, la 22 de ani, Laura Ionescu își extinde influența creativă și îmbină arta storytelling-ului cu inovația digitală, într-un peisaj publicitar în continuă transformare.

“Pentru mine, creativitatea este o poveste în centrul căreia se află curajul: acela de a spune adevărul și cel de a provoca status quo-ul. Totul pentru a crea lucruri care contează, campanii care mișcă și schimbă perspective. Mi-am găsit echipa în v8: o să mă lupt în fiecare zi să o merit, să fiu ce mi-a lipsit mie. Îmi pun energia în acest împreună și de-abia aștept să văd cât de departe ne vor duce forțele noastre creative”, spune Laura Ionescu.

Fondată în 2013, v8 a colaborat cu branduri precum Dr. Max, Kaufland, BRD, YOXO, Cris-Tim, Riot Games, Sensiblu, Orange, Staropramen, Omniasig, Sanofi, Napolact, Vodafone, Stella Artois, Radio Guerilla, Johnson & Johnson, Beck’s, Dr. Oetker, Bioderma, ParkLake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva, și a câștigat distincții importante, inclusiv Grand Prix-ul la IAB Mixx Europe Awards, dar și Gold, Silver și Bronze, pe plan european și național, la categorii precum Best Creative Idea, Best Social Campaign sau Best Influencer Campaign.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share