Impact Hub Bucharest (IHB) lansează Flexi Pass, o nouă gamă de abonamente flexibile, ce oferă viitorilor clienți și mai multe opțiuni pentru spațiile de coworking, care răspund unor nevoi specifice legate de birourile remote.
Abonamentele Flexi Pass au fost gândite astfel încât să le ofere utilizatorilor libertatea de a-și alege timpul în care lucrează și să fie conectați permanent cu o comunitate de profesioniști. Prețurile încep de la 22 euro + TVA/ lună pentru Flexi Pass 10, care include zece ore de acces lunar. Sunt disponibile și variantele Flexi Pass 20, Flexi Pass 40 și Flexi Pass 70 (care includ 20, 40 și 70 de ore lunar). Noua gamă are incluse o serie de beneficii, astfel încât utilizatorii să aibă cele mai bune condiții pentru a munci în voie.
„IHB este un one stop shop pentru oricine își dorește un spațiu de lucru flexibil, central, versatil și adaptat cerințelor momentului. De aceea, de peste 12 ani, continuăm să fim alegerea preferată pentru o mulțime de antreprenori, freelanceri și profesioniști. Reușim acest lucru prin adaptarea, în permanență, a serviciilor noastre, ținând cont de schimbările care se petrec în modul de abordare a ideii de birou pe care îl au clienții noștri. E un moment potrivit pentru a reporni abonamentele cu ore de lucru incluse, adaptate tendințelor. De ceva vreme, nevoile clienților îmbină lucrul de oriunde cu dorința de a avea un birou pentru momentele esențiale, pentru că stilul de lucru a fost redefinit, prin flexibilitate și un mod de a munci dinamic, mai mult în afara biroului”, spune Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub Bucharest.
- Tendințe în freelancing, în 2025
- Pehart Grup investește în formarea viitorilor specialiști ai industriei hârtiei, prin parteneriate strategice cu școlile profesionale
- Mai puțin de jumătate dintre angajați se așteaptă la o primă de Paști
În plus, cei interesați de un spațiu de cowork pot apela la un nou serviciu oferit de IHB – ziua gratuită de test. Mecanismul este simplu: cineva interesat își poate face o programare pe site și beneficiază de o zi de lucru gratuită la hub, în care testează toate facilitățile și serviciile oferite.
De ce Flexi Pass?
Gama Flexi Pass completează oferta pe care IHB o pune deja la dispoziția clienților săi și diversifică opțiunile legate de spațiile de coworking. Noile abonamente vin incluse cu un număr de ore lunar, iar accesul se poate face oricând, de luni până vineri, între orele 9-18.
Pentru orice abonament din gama Flexi Pass, clienții beneficiază de opțiunea Global Passport, ceea ce înseamnă acces în rețeaua Impact Hub la nivel global, care totalizează 110 hub-uri în 60 de țări. Comunitatea globală are peste 320.000 de membri, conectați printr-o platformă online dedicată, ceea ce le mărește șansele de a accesa oportunități diverse.
La fel ca restul comunității Impact Hub Bucharest, abonații Flexi Pass se bucură de spațiile de lucru moderne, de internet de mare viteză, de cafea și ceai la discreție sau acces la evenimentele de comunitate. În plus, serviciile de tipărit, curierat, acces la locker și alte asemenea beneficii sunt disponibile în funcție de tipul de abonament Flexi Pass ales.
Cowork alături de Impact Hub Bucharest
Înființat în 2012, primul spațiu de coworking din București, IHB le oferă clienților un spațiu de lucru premium, situat în centrul orașului, în spatele Teatrului Național I.L. Caragiale. Comunitatea IHB depășește 500 de membri. Această comunitate diversă cuprinde freelanceri, startup-uri aflate la început de drum, dar și companii internaționale care au ales un spațiu de birou dedicat, cu beneficii premium incluse.
Spațiul se întinde pe patru etaje, cu o suprafață totală de 2.800 mp, și oferă trei zone de coworking cu 80 de desk-uri, 27 de birouri private, opt săli de întâlniri și 12 phone booths. Cei interesați beneficiază de un studio de podcast complet echipat, iar, din iulie este disponibilă și o cafenea care oferă diverse specialități de cafea.
Divizia de evenimente a IHB asigură celor interesați două săli de conferință și o zonă de networking, care oferă mai mult de 200 de mp de spațiu ce pot primi peste 100 de persoane. Doar în primele opt luni din 2024, aici s-au desfășurat 84 de evenimente.
Recent, a fost lansat noul serviciu din categoria evenimente – From Work to Wine. From Meeting to Mojito. Clienții pot organiza, în spațiile dedicate ale IHB, evenimente, de la seri de cocktail și la întâlniri de networking, până la petreceri de final de an. Robescu 14 este partenerul ce va asigura mixul potrivit de poțiuni magice. Echipa de evenimente a creat deja mai multe pachete speciale, dar este flexibilă și pentru opțiuni personalizate, în funcție de dorințele clienților.
Pentru clienții care caută alte opțiuni pentru birouri, IHB are variante de abonamente pentru orice tip de nevoie specifică de spațiu de lucru. Există abonamente pentru o zi, pachete ce includ una, două sau trei zile săptămânal sau oferte pentru cei care vor acces lunar nelimitat. Costurile acestor abonamente încep de la 25 de euro + TVA/lunar.
Detalii despre noile abonamente și ofertele dedicate sălilor de întâlnire și celor de evenimente pot fi găsite pe site-ul Impact Hub Bucharest.
DESPRE IMPACT HUB BUCHAREST
Este spațiul dinamic în care profesioniști și antreprenori lucrează pentru dezvoltarea proiectelor și inițiativelor de business. Din 2012, este primul spațiu de coworking din România, cu o comunitate de peste 3.600 de membri în București. Misiunea sa este să susțină ecosistemul antreprenorial prin programe de accelerare a startup-urilor și finanțare directă și prin cea mai mare platformă online de educație antreprenorială, Startarium.