Trencadis, compania de tehnologie specializată în soluții de integrare pentru sisteme complexe, a numit-o pe Celesta Pădineanu în funcția de HR Director, din 1 februarie.
Celesta Pădineanu va fi parte a echipei de management și va coordona activitatea de dezvoltare a echipei de specialiști ai Trencadis, companie care are acum 85 angajați.
“Este o provocare să faci trecerea de la corporație la mediul antreprenorial și să schimbi domeniul, de la telecom la industria IT. Lucrez acum pentru un business în care inovația, curiozitatea și pasiunea sunt elementele-cheie, iar această perspectivă mă face să pornesc cu entuziasm pe noul drum profesional. Tehnologia apropie oamenii. Mai ales astăzi. Mă bucur să susțin, prin contribuția mea, o echipă ce inovează viitorul cu rapiditate și care este dedicată clientului final, cetățeanul”, declară Celesta Pădineanu.
Cu peste 20 de ani de experiență în multiple arii de business, parcurși în IT&C (în companii precum Connex, Vodafone, Cosmote, UPC), în departamente de relații clienți, operațiuni, marketing și HR, Celesta Pădineanu își propune să continue investiția în oameni și să se dedice angajaților și clienților companiei.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Lansată și dezvoltată în România, Trencadis este o companie de tehnologie specializată în soluții de dezvoltare software pentru mediul guvernamental și cel de business. Inovează sectorul public prin adaptarea continuă la cele mai recente evoluții în tehnologie, proiectare și comunicare, pentru a sprijini consolidarea acestuia și a spori capacitatea de a răspunde cerințelor și nevoilor societății.