msg Family: Conceptul “croit” pentru angajații care profită mai puțin de metodele de relaxare disponibile în companii – părinții

Pe piața IT din România, paleta de beneficii este una foarte diversificată. De la zile de concediu extra, până la fructe la birou și săli de relaxare echipate cât mai creativ, firmele se întrec în a oferi angajaților săi tot ce este mai nou și mai interesant pe piață.

În .msg România, două colege au pornit un pachet de beneficii care s-a născut dintr-o nevoie: aceea de a avea o comunitate. Două mame, ambele întoarse din concediul de maternitate, au gândit o structură de beneficii dedicate unei categorii de angajați care profită întotdeauna mai puțin de metodele de relaxare disponibile: părinții. “Beneficiile cele mai valoroase sunt cele ce se nasc dintr-o nevoie reală și existentă, iar dincolo de recompensele materiale, părinții au nevoie, la rândul lor, să socializeze și să se simtă bine împreună”, explică reprezentanții companiei.

Acei angajați mereu obosiți, preocupați, rar disponibili la petreceri și seri de relaxare, sunt părinții care sunt așteptați acasă de familie. Însă nevoia de relaxare și comunicare există, nevoia de a participa la activități extra-job rămâne prezentă, cum ar fi să le aducem împreună? S-au gândit Cristina și Lavinia, inițiatoarele acestui proiect.

După planuri și discuții, în 2021, a luat naștere proiectul .msg Family, un concept menit să ofere beneficii dedicate și suport părinților din .msg România. Pe lângă paleta de beneficii dedicate acestora, colegele au pus la punct și un plan menit să facă mai ușoară adaptarea la job a colegelor care revin din concediul de maternitate. Pentru fiecare mamă care se întoarce, există acum o colegă-suport, care o primește și o ajută să-și intre mai repede în noul rol.

msg Family a adunat deja, într-un an, multe reușite. De la workshop-uri tematice, petreceri, discuții one to one între mame, grup de Facebook dedicat, cadouri pentru copiii angajaților și beneficii dedicate, cele două mame au adunat alături de ele o echipă de încă patru colege, care sunt acum implicate în toată organizarea necesară. Membrii echipei .msg România care au copii simt că aparțin unei companii care se preocupă în mod special și de această categorie de angajați.

Ce urmează? “Conceptul va crește și se va adapta nevoilor părinților. Vom încerca nu doar să ne distrăm împreună, dar și să lucrăm la modalități prin care să ne creștem copiii frumos, să-i educăm și să le oferim părinților oportunitatea de a petrece timp împreună. Ne propunem și proiecte de CSR marca msg Family, prin care să facem, împreună cu angajații și copiii lor, un bine real comunității din care facem parte”, promit reprezentanții .msg România.

Potrivit acestora, beneficiile oferite răspund nevoilor fiecărui coleg din companie. “Rămânem deschiși în continuare să ascultăm și să răspundem nevoilor colegilor noștri, nu doar să bifăm cele mai noi trenduri de pe piață. Ne distrăm la cele mai tari party-uri alături de colegi, suntem campioni la maratoane și avem și propria noastră competiție de alergare în munți, răspundem prezent la diversele activități de CSR, inițiate chiar de colegii noștri, creștem msg Family, ne educăm prin diferite workshop-uri, citim sustenabil cu Bookster, facem mult sport de echipă și încurajăm un stil de viață sănătos, și prin locațiile centrale pe care le avem și care ne îndeamnă să ne lăsăm mașinile acasă și să venim la serviciu pe biciclete sau pe jos”.

În fiecare an, reprezentanții .msg România reevaluează oferta de beneficii, pentru a fi în concordanță cu nevoile angajaților, dar și cu valorile pe care le promovează compania: sănătatea, sustenabilitatea și comunitatea.

DESPRE .MSG ROMÂNIA

Fondată în 2008, în Cluj-Napoca, deține un portofoliu internațional de clienți din automotive, asigurări/ reasigurări, financiar-bancar și logistică. Printre clienții săi se numără Volkswagen Group, Daimler, Audi AG, BMW Group, Allianz, Zurich Reinsurance, Deutsche Bahn sau Munich Re. .msg România face parte din msg Group, concernul de origine germană, lider în servicii digitale, cu peste 9.000 de angajați și 40 de ani de activitate în industria software la nivel global.

Articolul anterior

Laura Mihăilă, ex-Head of Marketing la BCR, trece în echipa Raiffeisen Bank și va conduce o nouă direcție din bancă

Articolul următor

România, pe lista scurtă a țărilor care ar putea găzdui o fabrică de furgonete electrice Mercedes-Benz Vans și Rivian

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share