Liderii din departamentul de Resurse Umane din Iași sunt așteptați, pe 9 mai, la evenimentul MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices, proiect cu acoperire în zece orașe din țară.
Evenimentul organizat de BusinessMark va avea loc la Palas Congress Hall. Profesioniștii HR vor discuta despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor într-un context de muncă dinamic și definit de numeroase provocări. Ei vor aduce în discuție „ingredientele” ce determină „magnetismul” unui brand de angajator din perspectiva a trei elemente-cheie: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.
Vor vorbi și despre rolul tehnologiei în optimizarea proceselor de HR, modalitățile de construire a unei culturi organizaționale bazate pe încredere, evoluția conceptului de work-life balance în era flexibilității, importanța bunăstării psiho-emoționale ale angajaților, puterea storytelling-ului în dezvoltarea unui brand de angajator autentic și rolul învățării continue și al dezvoltării personale în cultivarea loialității angajaților într-o lume în care adaptabilitatea devine esențială pentru succesul organizațional.
- Oamenii de la Ursus Breweries: Anda Oprea, Managerul de Asigurare a Calității care susține că succesul vine din curiozitate, curaj și dorință de a evolua
- Una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an: Leroy Merlin își mută sediul în Floreasca Park
- Infinexa își consolidează echipa de management și îl numește Partener pe Mircea Șomlea, executiv care a gestionat creditele neperformante la CEC Bank
Evenimentul va include sesiuni de prezentări și un panel, la care vor participa:
- Mariana Ștefan, Director Resurse Umane, CONEST Iași
- Daniela Șerban, Site Manager, HEITS
- Mihaela Murariu, Director Resurse Umane, Antibiotice Iași
- Tiberiu Stoian, CEO, Exonia,
- Anca Calistru, HR Manager, Mennekes Electric
- Alina Velic, Director Resurse Umane, Executive Board Member, Familia Safir
- Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator în CareerShift.ro și HUMANISTIC
- Sergiu Ursan, Country HR, camLine
- Roxana Prelipcean, People Partner, Bitdefender
- Georgiana Andrei-Muntean, Director Comercial, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
- Delia Diaconu, Chief of People and Culture, Yopeso
- Anca Teletin, Chief Operations Officer, Grapefruit
- Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
- Anca Gurzu, Key Account Manager, Bringo
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
- Mădălina Perian, Managing Partner, LUDIC
Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Conferința face parte din seria de evenimente Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices,ce se desfășoară, anul acesta, în zece orașe, și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Mai multe informații despre eveniment pot fi găsite pe pagina oficială sau la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 de lei + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20 la sută reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
- Eveniment organizat de BusinessMark
- Parteneri: colorful.hr an SD Worx Company, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, Smartree, CMC GRUP Risk Advisor, certSIGN, ssm.ro, Vitamin Aqua
- Partener de tehnologie: 4pay.ro
- Partener de monitorizare: mediaTrust
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, Spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, PortalHR, Revista de HR, PRwave, digital-business.ro, Debizz, MATEK, Transivlania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, spatiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, România Durabilă, Business Voice, Business Pres
DESPRE BUSINESSMARK
Din 2013, organizează evenimente business, în principal concept propriu, gândite și planificate de echipa sa, de la idee și concept, până la implementare. Are o abordare all-industries și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret – să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.