Mărcile Dacia şi Renault au un nou director de marketing

Din 1 mai, Daniel Filip preia responsabilitățile deținute de Ionuț Gheorghe, care va ocupa funcția de director comercial Dacia, în cadrul Direcției de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Daniel Filip (foto) lucrează în cadrul Groupe Renault România din 2004. În acest interval, a acumulat experiență într-o gamă largă de domenii asociate activității comerciale, de la șef de produs până la managementul rețelei comerciale Dacia din România și conducerea Direcției Client.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Noul director de marketing a absolvit cursurile Universității de Nord din Baia Mare. A îndeplinit, pe rând, funcțiile de specialist în vânzări, manager de zonă, și brand manager Dacia. În 2014, a fost numit manager vânzări Rețea Dacia, iar anul trecut a preluat conducerea Direcției Client din cadrul Renault Commercial Roumanie. Din 1 mai, va fi director de marketing pentru mărcile Dacia și Renault în România.

Ionuț Gheorghe (foto) a absolvit Academia de Studii Economice București și are un master în Comunicare și Relații Publice (SNSPA – David Ogilvy). A debutat în industria auto la importatorul Auto Italia în România, ca Group Marketing – Communication&PR Manager. În 2006, și-a început activitatea în cadrul Renault Commercial Roumanie. A ocupat, pe rând, funcțiile de brand manager Nissan, respectiv brand director Nissan. Din 2012, a preluat responsabilitățile de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti, pentru perimetrul Europa, Africa și Orientul Mijlociu. Din 1 aprilie 2014, a ocupat funcția de director de marketing Dacia și Renault în România. Din 1 mai, va fi director comercial Dacia în Direcția de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share