Din 1 iulie, Mihaela Crăciun a preluat rolul de director de Resurse Umane al Grup Feroviar Român (GFR), compania-fanion a Grupului Grampet.
Mihaela Crăciun va coordona activitatea de resurse umane a GFR, inclusiv recrutare și dezvoltarea talentelor, formarea personalului, planificarea carierei și managementul performanței. Grup Feroviar Român (GFR) este lider pe piaţa locală de transport feroviar de marfă.
Noul director de Resurse Umane are o experiență de peste 20 de ani în organizații de top din industriile siderurgică, petrol & gaze, ciment, tehnologia informației și producție alimentară. A gestionat echipe multiculturale și proiecte complexe de transformare organizațională și schimbare culturală.
Din poziția de director de resurse umane, a făcut parte din echipa regională de management a celei mai mari companii siderurgice din lume. A definit și a implementat strategia de resurse umane pentru mii de angajați din România și Macedonia de Nord, Turcia, Grecia, a construit și consolidat funcția de resurse umane la nivel de grup și a gestionat anual bugete de zeci sau sute de milioane de euro.
Mihaela Crăciun a absolvit ASE București și are un EMBA prin programul dezvoltat de ASEBUSS, în colaborare cu Kennesaw State University – USA.
Potrivit conducerii GFR, în pofida rolului său strategic, industria de transport feroviar se confruntă cu una dintre cele mai acute crize de forță de muncă din istorie, pe măsură ce tot mai puțini tineri se arată interesați de o carieră în domeniu, iar presiunea inovării și digitalizării impune un nou profil de angajat. În ultimii ani, compania a accelerat programele de formare și dezvoltare derulate la nivel intern și prin colaborări cu parteneri din mediul profesional și academic.
În prezent, peste 20 la sută din trafic este internaţional. GFR le oferă clienţilor săi soluții logistice complexe. Este membră a tuturor organizaţiilor internaţionale reprezentative și are acorduri de colaborare cu operatorii feroviari de stat (BDZ Cargo, UZ, CFM, PKP Cargo, ZK, RCH, HZ Cargo, ZBIH) și cu operatorii feroviari privaţi din Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Polonia, Austria și Germania. Operatorul are în total peste 5.000 de angajați.