De luna aceasta, Gabriela Alexandrescu va conduce departamentul Client Service Director, în cadrul agenției de publicitate MullenLowe.
În peste 14 ani de activitate în această industrie, Gabriela Alexandrescu, unul dintre cei mai apreciați profesioniști din industria de publicitate locală, a coordonat campanii la cele mai importante festivaluri naționale și internaționale – Cannes, Golden Drum, Effie Awards, New York Festivals, Ad’Or – și a colaborat cu numeroase branduri locale și internaționale, din industrii variate precum auto, banking, băuturi alcoolice şi răcoritoare, detergenţi şi produse de întreţinere casnică, food, entertainment, retail, servicii financiare, software, telecom sau social.
“Ştiam deja că MullenLowe are în portofoliu clienți mari, de tradiție, şi că Adi Chiuhan preluase Departamentul de Strategie, iar Eugen Suman pe cel de Creaţie. Primele discuții cu Hortensia m-au făcut să-mi doresc să aflu mai multe despre agenție. După ce am cunoscut și restul echipei, am simțit că iau cea mai bună decizie: am descoperit că împărtășim aceleași valori și obiective, iar această compatibilitate la nivel de viziune, mod de lucru și best practices, ne va ajuta să avem rezultate bune împreună”, afirmă Gabriela Alexandrescu. “Comunicator excelent și exemplu de leadership, mamă a trei copii și antreprenoare, Gabi este o combinație rară de dedicare, profesionalism și pasiune, care va aduce o valoare adăugată în relațiile cu clienții noștri și în business-ul agenției. Mă simt norocoasă, la nivel profesional și personal, că am întâlnit-o, și am încredere că, în actuala formulă client service-creație-strategie, suntem mai puternici și mai ofensivi ca niciodată”, completează Hortensia Năstase, vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe România.