Compania de curierat Nemo Express își dezvoltă activitatea în majoritatea zonelor din țară și va angaja personal pentru toate posturile din organigrama departamentului logistic.
Recrutarea de personal se va face în primul rând pentru curieri, șoferi de linie, angajați depozit, operatori Call Center și reprezentanți Customer Service. Cerințele de angajare pentru cei care doresc să aplice pentru pozițiile de mai sus sunt cele caracteristice pentru fiecare poziție în parte. Dacă la curieri sunt esențiale posesia unui permis auto, flexibilitate, seriozitate și disponibilitate la efort, la Call Center și Customer Service sunt necesare studiile medii, dicția, aptitudini pentru lucrul în echipă, precum și bune calități de comunicare.
Potrivit reprezentanților companiei, viitorii angajați vor beneficia de un climat sănătos de activitate, într-o companie care crește de la o zi la alta. Candidații trebuie să aibă “capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților, abilități de comunicare, spirit de lucru în echipă, simț ridicat al responsabilității și conștiinciozitate”. Cei interesați sunt invitați să-și trimită CV-urile pe adresa angajari@nemoexpres.ro.
Compania Nemo Express a fost înființată în 2002. În foarte scurt timp, rețeaua națională a ajuns să acopere 100 la sută din teritoriul țării, iar flota a fost modernizată permanent. În 2016, Nemo Exa primit premiul Growth of the year, pentru cea mai mare creștere economică, în cadrul Courier and Postal Services Forum. Expedierile sunt livrate în sistemul door to door, într-un interval de 24 de ore, prin intermediul rețelei de curieri.