Nespresso are un nou Business Executive Officer în România și o nouă strategie de distribuție naţională

Compania Nespresso implementează o nouă strategie de distribuție în România, aliniată cu strategia globală a companiei, care presupune colaborarea cu Groupe SEB și De’Longhi, producători ai espressoarelor Nespresso, pentru distribuția lor către partenerii din segmentul electro-retail.

Divizia locală anunţă şi o schimbare importantă la nivel de management. Din 1 mai, Ana-Maria Doxan a preluat rolul de Business Executive Officer. “Parteneriatul cu Groupe SEB și De’Longhi este un pas firesc şi necesar în dezvoltarea strategică a Diviziei Nespresso în România. Lăsând distribuţia espressoarelor în seama partenerilor noştri de producţie, vom continua să ajungem tot mai aproape de iubitorii de cafea de specialitate din România, dar ne vom putea concentra şi mai mult asupra experienţei clienţilor noştri şi, implicit, asupra extinderii propriei reţele de retail”, declară Ana-Maria Doxan.

Ana-Maria Doxan face parte din echipa Nestlé România din 2005. Și-a început cariera în Divizia Beverages. A condus echipe şi proiecte de mare anvergură, iar parcursul său profesional vizează atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce. La conducerea Diviziei Nespresso România, va supraveghea toate operaţiunile şi va asigura dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate.

Nespresso şi-a luat angajamentul ca, nu mai târziu de 2022, orice ceașcă de cafea să aibă o amprentă de carbon neutră. Noul parteneriat vine ca urmare a creşterii accelerate ale business-ului Nespresso în România, pentru a lărgi şi mai mult distribuţia espressoarelor Nespresso. Operaţională pe piaţa locală din 2015, Divizia Nespresso a Grupului Nestlé s-a dezvoltat în fiecare an, cu un model unic de business direct-to-consumer, prin care cafeaua Nespresso este pusă la dispoziţia clienţilor doar prin reţeaua proprie de magazine, iar distribuţia espressoarelor Nespresso este realizată în reţeaua proprie de magazine şi prin magazinele partenere Flanco, eMag şi Carrefour.

Brandul are un magazin online, nespresso.com, două magazine-concept Nespresso Boutique, în Calea Dorobanţi şi Băneasa Shopping City, şi patru puncte de vânzare, în Afi Cotroceni, Mega Mall, Sun Plaza în Bucureşti şi în Vivo! Mall, în Cluj. Din această vară, intenţionează să transforme punctul de vânzare din Afi Cotroceni într-un magazin-concept, în aceeaşi zonă a mall-ului în care se află acum, şi să analizeze extinderea reţelei sale de retail în alte oraşe.

Divizia Nespresso din România răspunde şi nevoilor segmentului B2B, prin soluţii profesionale pentru cafea la birou şi soluţii profesionale destinate segmentului Premium HoReCa.

Articolul anterior

Zoli Tóth lansează un nou trend muzical: primul album de muzică electronică

Articolul următor

O companie din România, cu 200 de angajați, trece sub "umbrela" grupului Saint-Gobain

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share